Hur framgångsrika fartygsbeställningar till USA utan att komma i ögonen på amerikanska myndigheter och säkra sätt att leverera och passera tullen i staterna. Det finns många leverantörer där reklam, de skulle garantera leverans över hela världen? Är det möjligt på något sätt?
Hur ser du till att ditt nätverk inte vänder sig mot dig och hur kontrollerar du människor, inte nödvändigtvis med ont uppsåt utan mer i linje med tanken att "hålla dem i schack", den sortens saker
Jag säljer droger men några av mina vänner vet vem jag är och några av dem köper inte bara från mig utan begär mig till andra genom att använda mitt riktiga namn och istället för mitt telegram skickar de min Instagram och så vidare. Jag har slutat ett tag och berättar för ppl att de fick fel person tills jag på något sätt rensar det här namnet. Vad skulle du göra i den här situationen?
I wish I was allowed to answer this question, and I wish the rules of the site allowed talk of violence...
Be safe, and don't allow anyone to get you busted
När någon nyligen vill börja med läkemedelssyntes, och har teoretisk kunskap men inte har gjort någon läkemedelssyntes tidigare, vad skulle då vara en lämplig syntes att börja med, om han också har viss grundläggande utrustning?
You can only be sure of yourself. Distrust everyone. Make sure you save your own skin; any true friend will betray you when the time comes. Make sure you save yourself; people will only save you if you both save each other. Either they save themselves, or you both save each other. No one would choose to save only you.
Föredrar du den här "online"-metoden? Eller en mer stöveltrampande stil? Jag växte upp med folk från den gamla skolan, så jag är genuint nyfiken på hur du föredrar distribution av produkter.
Visst, bag bois är inte det respektabla jobb det brukade vara. Jag gillar bara kaoset IG? Mitt främsta mål i slutändan är att se om det överhuvudtaget är möjligt att forma de två.
Hey, bro.
Since you're a successful purveyor of controlled substances, would you add my mushrooms to your inventory? I suck at dealing with muthafuckas myself, and you are so...social I guess.
Would you like to smoke some.hash?