Jeg har min telefon med overalt, men jeg kan lige så godt lade den blive hjemme, for jeg kan ikke lide at bruge den, medmindre jeg er helt fri. Folk bliver sure på mig, fordi jeg lader dem ligge i 5+ timer, men det er ikke noget personligt. Det er ikke, fordi jeg ikke kan lide dem, jeg har bare et liv uden for min telefon, og det er svært for de fleste at forstå. Ja, i dag er folk mere tilgængelige end nogensinde, men nem adgang betyder ikke nødvendigvis, at de ikke har travlt. Det er ikke engang sådan, at folk sms'er mig om noget vigtigt. Hvis det er en alvorlig situation, kan du tale med mig personligt ... jeg stopper ikke, hvad jeg end laver, for at svare på den "sjove" video, du har sendt til mig.
jeg hader den her kultur med "åh, du skal hele tiden tale med din partner/venner". det er en meget ny ting, og det hjælper ikke nogen. forhold fungerede fint, hvis ikke bedre, før moderne smartphones og sociale medier. så mange forhold er dysfunktionelle, fordi folk forventer, at deres partnere dropper alt for at sms'e dem. du får mig IKKE til at gøre det lort for en mand, og jeg forventer ikke, at nogen gør det for mig. en partner bør være en prioritet, men aldrig din førsteprioritet. hvis nogen ikke er i stand til at respektere det, fortjener de slet ikke at være i dit liv