Syntese af heroin fra morfin

depot1223

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 1, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Dette er stjålet fra erowid-indlægget, der blev lavet af en fyr ved navn samson. Jeg stillede et grundlæggende spørgsmål, og fyren havde ingen anelse om, hvad han talte om.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
462
Reaction score
232
Points
43
Nogle medlemmer her er fra ældre fora, der blev lukket, og vi bringer oplysningerne fra dengang til nu med flere oplysninger og bedre syntese.

C. R. Alder Wright i 1874 var den første til at gøre det, og se på os nu, så teknisk set kopierede erowid det også.
 

Salvador

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 11, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
G.Patton Stor
Kan du fortælle mig den nøjagtige mængde chloroform? Jeg er meget taknemmelig.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,810
Points
113
Deals
1
ca. x5 af batchbelastning i gram
 
View previous replies…

Salvador

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 11, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Hvor meget chloroform skal der tilsættes for hvert kilo morfinbase?
 

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2024
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Kan jeg bruge ethanol i trin 9?
 

RegulierTier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2022
Messages
55
Reaction score
32
Points
18
Hvad sker der, hvis jeg bruger iseddikesyre? Får jeg 6-monoacetylmorfin i stedet for diacetylmorfin?
Og kan jeg erstatte chloroform med dichlormethan? Ja, det tror jeg...

Hvad gør jeg, når jeg ikke kan få fat i eddikesyreanhydrid?
Kan jeg placere en soxhlet-ekstraktor mellem kolben og refluxen, fyldt med en ekstraktionsbøsning fuld af en molekylær sigte, og så bruge iseddikesyre i stedet for eddikesyreanhydrid? Molekylsigten burde absorbere vandet, så iseddiken dehydrerer, og der dannes eddikesyreanhydrid under reaktionen, og man får diamorfin (heroin) ved at bruge iseddikesyre i stedet for eddikesyreanhydrid. Hvad synes du om det?
 

AcidBase

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 2, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jeg er lidt nysgerrig. Hvorfor bruges ethylalkohol, diethylether og HCL sammen til at omdanne basen til Hcl-salt?
Når jeg omdannede basen til Hcl, brugte jeg altid bare en opløsning af fortyndet Hcl, indtil basen blev opløst, filtrerede eventuelle rester fra og lod derefter vandet/hcl'en fordampe, hvilket efterlod mig med heroin-hcl.

Hvad er fordelen ved at bruge ethylalkohol og diethylether sammen med hcl for at danne heroin hcl?
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Det ser ud til, at H.hcl ikke er opløselig i denne opløsningsmiddelblanding og kan udfældes, så produktionstiden reduceres meget ved at springe fordampninger over, men jeg er ikke 100%, da jeg ikke har gjort dette.
 

AcidBase

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 2, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Ah, det giver mening. Forhåbentlig kan vi få en bekræftelse.
 
Top