* Hvordan foregik forsendelsen? Var der nogen problemer med pakken?
- Jeg havde en lille fejl med leveringsadressen, men heldigvis var
@Madre virkelig hjælpsom og hjalp mig så meget, han kunne. Det tog ca. 2-3 uger at ankomme på grund af fejlen med den første pakke. Ellers ingen problemer overhovedet.
* Fotos af stoffet på vægten (i pakke, i pakke, uden pakke, kun stof, mønt af enhver pålydende værdi i dit land)
- Desværre åbnede jeg pakken, før jeg huskede billederne, jeg undskylder for det, men jeg kan sige, at det var meget professionelt pakket, det var i en brevform, og produktet var i en grå pakke. Og pulveret var i en lille lynlåspose, og det var mærket, som det skulle være. Her er det ene billede, jeg tog med mønten.
Detaljeret turrapport fra dig.
- Meget ren har aldrig prøvet dette stof, men jeg har læst nogle rapporter om det, at det er meget stærkt og virkelig let at gøre, så jeg tog en meget lille dosis intranasalt omkring 10 mg. Den høje overraskede mig, fordi den lille mængde jeg tog, virkelig blød og opioid som høj, men ikke så meget af eufori. Ellers meget god kvalitet forskning kemisk efter min mening, men sametime Id foreslår at gøre nogle undersøgelser, før du prøver ting som dette. Det er overraskende stærkt.