- Reaction score
- 41
Hej Madre, jeg har allerede sendt dig en besked om dette og andre måder, hvorpå jeg kan blive en del af Breaking Bad-teamet, men i det indlæg, jeg svarede på, stod der, at du ledte efter et team til at teste RC'er, og da jeg læste dette indlæg, så jeg, at du nævnte metamfetamin som et eksempel på et stof, så nu spekulerer jeg på, om det kun er til forskningskemikalier, eller er det alle stoffer? For jeg ville helt sikkert ændre mit foretrukne stofvalg, hvis det var tilfældet! Lad mig vide det, og tak igen for din tid og overvejelse, hav en vidunderlig dag!
- Reaction score
- 41
Glem det, jeg læste brugeren TESTINTs ansøgning, og det format, han brugte, fik mig til at tro, at det var en del af madres indlæg. Det er min fejl.
- Reaction score
- 5
Jeg bor i USA og er en selvlært kemiker, jeg har lavet 2cx b gennem e ikke D og mda og meskalin og hvis kursus dmt, som jeg er sikker på, at de fleste ppl starter med ekstruktionen ikke synth, selvom jeg gerne vil give TSTAB et skud, som jeg gerne vil prøve.nogle rcs 2cx og andre entaktogener / psykedelika vil give ærlig opibion fra mailbix til bioanalyse og er meget godt forbundet, hvor jeg er i hele salget, så jeg gør ikke rigtig lille hånd til hænder, min ppl gør stor skala bedre i FED end stat, jeg siger lol knock on wood