One-pot-amfetamiinisynteesi P2NP:stä NaBH4/CuCl2:lla (1 kg:n asteikko)

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
ortofosforihaposta syntyy amfetamiinifosfaattia, jota tarkoitin.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
odota, onko orgaaninen faasi basifikaation jälkeen ladattu tuotteella? onko se vain IPA vaiheesta 1?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Älä lähetä roskapostia!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Sinun pitäisi lisätä happoa amf-vapaaseen emäkseen tehdäksesi suolan, ei p2np:hen.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Juuri tätä tarkoitan. onko amp freebase+ipa pintakerroksessa basifioinnin jälkeen?
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
mahtavaa, luulin, että jotain oli vialla, joten tallensin molemmat vaiheet selvitän ratkaisun myöhemmin.
Pitääkö minun haihduttaa ipa kokonaan pois freebaseista vai voinko vain laskea sen käyttökelpoiselle tasolle? eli 10 %?
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
mikä on amfetamiinin freebasen kiehumispiste?
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Ei tarvitse haihduttaa ollenkaan jos orgaaninen kerros on tarpeeksi konsentroitunut tuotteella. jos freebase on liian laimea se saostuu kuin paska tai ei ollenkaan. tavoittelen 100ish ml orgaanista kerrosta ensimmäinen pesu 5g propeenista. sitten 1-2 pesua lisää 30-50 ml.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Jos olet ajatellut tislausta, tiedän varmasti, että tarvitset tyhjiön, ehkä jopa inertin ilmakehän. se alkaa hajota ilman läsnä ollessa aikaisemmin kuin sen kiehumispiste, sikäli kuin ymmärrän. höyrytislaus on se, mitä ihmiset yleensä käyttävät, luulen.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Okei kiitos. ja mitä tekisin jos liuotinta on liikaa @ ph 6 ja se ei saostu? saostuisiko se haihtuessaan?
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
En tiedä, minulle on käynyt niin vain kerran, silloin varmistin, ettei minulla ollut liian suuri kerros, ja tuon yhden kerran en yrittänyt korjata sitä. myös fosforihappo on hankalampi saada toimimaan kuin rikkihappo. suosittelen, että etsit jälkimmäistä.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Okei kaikki hyvät hurraa-huudot. Minulla on akku istuu siellä liian käsitellä, mutta minulla ei ole aikaa tämän ajaa. en voi ostaa rikkihappoa , mutta voin ostaa fosforihappoa , joten minulla on joitakin. tiedätkö, mitä eroja fosforihappo voi tarvita?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
kuinka monta % fosforihappoa? jos sen kanssa on liikaa vettä, saanto pienenee.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Kuulin täältä pattonilta, että sitä pitäisi lämmittää ennen. sitä en ole koskaan tehnyt rikkihapon kanssa, mutta toisaalta happoni on aika puhdasta.
Tilaa Puolasta jos olet EU:ssa, he myyvät sinulle tynnyreitä kirjaimellisesti mitä tahansa lol.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Okei, kiitos.
maani on riskialtis verrattuna eu joten id mieluummin käsitellä kuollut akku minulla on. mikä on kunnossa, olen vain cbf tällä hetkellä ja haluan saada tämän käyntiin.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
jos lisään liikaa vettä, voinko nostaa ph:n takaisin 11/12:een, jotta se muuttuu takaisin freebaseiksi? ja sitten erottaa ja kuivata liuottimen?
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
pitäisikö ipa + freebase -seoksen olla viileä, kun hapotan? pitäisikö asetoni jäähdyttää etukäteen?
Vai onko sillä väliä, jos se menee pakastimeen yli 12 tunniksi?
 
Top