Minun on kerrottava sinulle OrgUnikum, että en tietenkään uskonut, että sinulla olisi kaikki vastaukset. Mutta siksi on hyvä lukea kirjoja, patentteja, julkaisuja kirjallisuudesta jne jne... Vain sinulle sanoa, että Leuckartin reaktio ei toimi alhaisemmissa lämpötiloissa, ja olen lukenut kirjoja, ja kirjoja (Moore, Fester, Snow, "Dr Buzz"), ja minun täytyy vain seurata ohjeitasi, kun olet väittänyt niin paljon, flase info, ja tämä on vain minun mielipiteeni. Ette tunne minua. Ette tiedä ikääni ettekä koulutustani.
Olen utelias, kun sanoit: "Ei kuitenkaan toimi. Ei siihen, mitä me teemme. Miksi? En tiedä, mutta se ei toimi."
En ymmärrä tätä: Mitä tarkoitit 160 C:lla? Reaktiolämpötilaa formiaatin kanssa? Ja jos näin on, jos se on niin, että formamidia tehdään "in-situ", että voin täysin hyväksyä ja samaistua. Kirjoitit myös jotain siitä, että tarvitaan erittäin hyvä kolonni, kun kuumennetaan 160 C:een, ja jonkin verran painetta. Miksi? Mitä tarkoitit? Minulla on 3 erilaista ja käytän suoraa kolonnia vedenpoistoon ja 100-120 C:n lämpötilaa muutaman tunnin ajan, kunnes olen tyytyväinen reaktioseokseen, kun P2P on täysin sekoittunut sulatettuun formiaattiin tai vedettömään formamidiin. Väitit myös, että vesi tekee tempun, kun käytät muurahaishappoa formamidin kanssa. En tiedä, mitä tuo väite tarkoittaa, mutta minä laittaisin reaktioseokseen pelkkää vettä ilman tuota "hyödytöntä" muurahaishappoa. Muurahaishappoa voidaan käyttää monissa hydratoinneissa. Sitä käytetään myös melko yleisesti nikkelin kanssa pelkistyksissä, ja Leuckart, kuten meidän kaikkien pitäisi tietää, on pelkistävä aminoitumisprosessi. Muurahaishappo pelkistävänä aineena ja ammoniakki amiinin lähteenä, jotta se olisi yksinkertainen mutta myös oikea. Leuckartissa on hyvä käyttää formamidia, jossa on vain katalyyttinen määrä ammoniumformiaattia katalyyttinä (0,1-0,5 molaarista ekvivalenttia). Tämä on yleisesti tiedossa.
Olen tosiaan vielä aloittelija, ja opettelen joka kerta varsinkin hyvistä keskusteluista, kirjoista jne. Mutta en opi, kun sanot kuin vain tietäisit, mutta et pysty selittämään edes vihjeen antamiseksi. Sen otan niin, että joku vain leikkii kanssani. Leuckart vihaa vettä. Katalyytit ovat käyttökelpoisia työkaluja.