GEMAKKELIJKSTE MANIER OM BMK NAAR AMPH TE CONVERTEREN.

BMKOILEY123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hé mensen, een vraag....

Ik koop al een tijdje BMK-olie van holland, die 1:1 wordt gemengd met isopropanol en dan voorzichtig wordt neergeslagen met geconcentreerd zwavelzuur tot amfetaminesulfaat.

Ik heb nu bmk-olie van een andere leverancier getest en geprobeerd deze om te zetten in amfetaminesulfaat zoals hierboven beschreven. Nu na aankomst van de olie merkte ik dat ik diethyl(phenylacetyl)malonate (CAS- 20320-59-6) verkocht kreeg ... Ik heb al gekeken naar je thread over hoe het om te zetten in bmk, helaas heb ik niet genoeg ervaring en apparatuur om het om te zetten.

Nu mijn vraag: welk CAS nummer is het juiste om amfetamine gewoon uit de olie te halen?

Ik ken het onder de volgende instructie:

meng 1 op 1 met isopronal en voeg druppelsgewijs het zwavelzuur (96%+) toe totdat het sulfaat zich vormt in de oplossing.

Dus geen moeilijke stappen en makkelijk uit te voeren voor een beginner.

Ik vond het volgende CAS-nummer onder benzylmethylketon:

Identifiers
Andere namen
benzylmethylketon; methylbenzylketon; fenyl-2-propanon

CAS-nummer
103-79-7

Kan iemand mij helpen? Daar zou ik erg dankbaar voor zijn!
Is dit de CAS die ik nodig heb om de gemakkelijke manier van amfetamine te maken?

Sorry voor mijn slechte Engels, ik ben Duits :)

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
411
Sorry, heb je BMK (P2P) omgezet in amfetamine door zwavelzuur toe te voegen? Dat is niet mogelijk. P2P moet eerst reductieve aminatie ondergaan om amfetamine of methamfetamine te krijgen.

Bedoel je dat je amfetamine freebase hebt gekocht? Want dat is wat je nodig hebt als je amfetamine wilt produceren door het aan te zuren.

A-olie. Pure, ongezouten amfetamine. Ik geloof dat het CAS nr 300-62-9 is. Maar door het te kopen, koop je in feite een illegale drug, geen precursor.

Zoek op het forum voor de conversie van BMK naar amfetamine. De opbrengst is ergens in de 30% range, en het vereist enige chemische vaardigheden om het te doen.

Last edited:

Saul

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
133
Kunt u de link geven waar het hier op het forum te vinden is?

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33

Maar waarom al deze moeite doen en een lage opbrengst als je ook gewoon de fenyl-twee-nitropropeen manier kunt gebruiken? Starten vanuit het keton is voordeliger voor metilamfetamine, geloof ik.

Saul

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
133

Ik weet het niet mijn vriend. Het is heel moeilijk om de juiste informatie hier op het forum te vinden.
iedereen zegt iets anders

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
411
Nee, dat doen we niet. Als je amfetamine wilt maken, begin je bij P2NP. Voor de synthese, bekijk de ... TA-DAAA... "Amfetaminen" gedeelte van dit forum.
Als je methamfetamine wilt maken, begin dan bij P2P. Je vindt de beschrijving van die synthese onder hetzelfde deel van het forum.
Maar om chemische syntheses te maken moet je enige kennis van scheikunde hebben of verwerven, anders zijn de beschrijvingen van de syntheses moeilijk te begrijpen en loop je een groot risico het te verprutsen. Om scheikundige kennis te krijgen, moet je zelf online scheikunde studeren of een leraar zoeken die je helpt om de technieken onder de knie te krijgen. Veel succes.

Saul

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
133

Ik begin met het product dat ik heb gekocht.
cas 5449-12-7
2-methyl-3-fenyloxiraan-2-carbonzuur
en ja beste Docx hier zijn minstens 4 verschillende methoden om dit cas om te zetten naar P2P.
er zijn er bij die helemaal fout zijn. er worden verkeerde producten gebruikt.
Ik heb al drie keer verkeerde producten besteld waar ik niets meer mee kan. natuurlijk als je een scheikunde expert bent is dit allemaal heel makkelijk.
Ik vind het verkeerd dat mensen hun ervaringen niet kunnen veranderen.
Daarom staat er veel verkeerde informatie op het forum.
Het enige wat je kunt doen is elke keer een nieuw topic aanmaken omdat het anders bijna onmogelijk is om de juiste info te vinden
in een bestaand topic.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
411
Natuurlijk kunnen mensen hun ervaring delen. Dat is geweldig. Ik heb geen ervaring met het omzetten van 2-methyl-3-fenyloxiraan-2-carbonzuur naar fenyl-2-propanon en als ik naar de moleculen kijk, ziet het er niet erg eenvoudig uit. Dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Maar ik raak een beetje in de war. Ik dacht dat je vroeg hoe je amfetamine kon maken van BMK?

Saul

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
133

Hallo beste DocX,

sorry voor mijn late antwoord, ik was tot nu toe niet thuis.
Ik wil freebase olie (A olie) uit BMK poeder halen.
De reden dat ik het uit BMK-poeder wil doen, is dat ik geen verboden giftige producten zoals kwiknitraat nodig heb.

Last edited:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
411
Nou, de route naar amfetamine (A-oil is amfetamine freebase) uit BMK is hierboven gepost.