Sorry, maar voor mij is het nog steeds absoluut niet duidelijk...
We hebben wat grijze room met een beetje aluminiumhydroxide vaste stoffen. Ik denk dat we in deze massa een mengsel hebben van ruwe freebase meth, wat een organische laag is, en een klein beetje waterlaag (misschien zijn ze niet gemakkelijk te scheiden). Vervolgens voegen we veel water toe (misschien om de dichtheid van onze massa te verlagen).
Maar toch - zoals ik het begrijp hebben we een organische laag boven en een waterlaag onder.
Als we het filtreren van wat vaste stoffen, hebben we nog steeds twee lagen - organische laag boven en water op de bodem. De organische laag zou ons product moeten bevatten.
Vervolgens zuren we deze massa aan met hcl tot ph3, waardoor de ruwe meth in de organische laag verandert in meth hcl, dat naar de waterlaag zou moeten gaan.
Maar we hebben nog steeds twee lagen. Wat we precies al extraheren met dcm.
Dcm gaat naar de bodem onder de waterlaag, maar als de ph 3 is, geeft de waterlaag nog steeds geen meth hcl terug.
Dus nu hebben we 3 lagen. Bovenste organische laag met hell know what erin, tweede waterlaag met meth hcl en onderste dcm laag met wat?