- Reaction score
- 25
Vad kan jag ersätta pyrrolidin med?
- Reaction score
- 166
Metylamin. Du kommer också att få en bra produkt.
↑View previous replies…
Naturligtvis är det inte sant. Prekursorer kan anses vara lagliga i vissa delar av EU, men det är dessa regioner i mitten av EU där du får 9 års fängelse för att bara beställa dessa "lagliga" kemikalier.
Oroa dig inte om du behöver lite action, de kommer att storma ditt hem och kasta dig på golvet och handfängsel dig. Egentligen gör de detta för mycket mindre brott som att bära en kvarn.
Oroa dig inte om du behöver lite action, de kommer att storma ditt hem och kasta dig på golvet och handfängsel dig. Egentligen gör de detta för mycket mindre brott som att bära en kvarn.
Det går naturligtvis inte att argumentera för: "Chemical1 is not listed as illegal." Det faktum att den kan användas för att framställa en olaglig drog räcker för att få en hel mening. Den bra webbplatsen om det är: När folket fångar dig, kommer du att ha ett mycket värre öde.
Jag har hört att det är ungefär likadant i andra delar av världen, som i Texas. Därför är denna försummelse här inte förståelig.
Jag har hört att det är ungefär likadant i andra delar av världen, som i Texas. Därför är denna försummelse här inte förståelig.