Szia,
btcboss2022. Régi hozzászólás, csak érdekel a válasz. Jellegzetes illatból megérthetjük, hogy a finom, édes, vegyszeres, jellegzetes Speed illatra gondoltál? Vagy valami más?
Eftersom jag inte har luktat den förra på 8 år, men även efter 20 år kommer jag att komma ihåg det exakt.
Jag har inte sett en bra sedan dess. Ibland stöter jag på lite död skit här, där doften verkar vara detekterbar i spår, men det är det inte. Idag är vår marknad vid den punkt där en nikotingul någonting kom ut på sommaren, det känns som att den har kanske 50% effekt i början, men här är 20-30% max här. 1G i näsan, alla mina nervfibrer vibrerade, jag sniffade, flämtade, snurrade, var helt förstörd. Efter 2 timmar, skarp nykterhet, efter 3 timmar plundrade jag kylskåpet hemma, åt mig själv till döds. Efter det sov jag lika djupt i 10 timmar som ett för tidigt fött barn som just har lagts i en ny kuvös. Jag kunde inte identifiera hans lukt på flera dagar, men jag visste att jag kände honom och att det var en helt vanlig lukt. Sedan insåg jag. Den luktade som stark, söt kaffelikör. Inte likadan, bara likadan.
Jag vet inte vad i helvete det var. Men min erfarenhet av amfetamin, med vilken jag producerade en liknande start i början, clownade jag inte med den i 3 timmar, men klickade på käken utan att slå ett ögonlock i 3-4 dagar.
Dessa har redan biverkningar under aktiv tid som ger dig en känsla av spänning, och dessutom kommer du inte att må bättre av det, faktiskt ... Det gör dig dum. Vad du än gör tar det tre gånger så lång tid som vanligt, eftersom din kropp snurrar förgäves, din hjärna överskuggar den och du rusar. Åh, och det orsakar sådana minnesproblem att du ständigt söker efter allt, för så snart du lägger bort något glömmer du redan var du lade det. Än i dag vet jag inte vad det var, men jag ser det aldrig igen. Detta säljs som amfetamin, och man får så smarta förklaringar när man tar upp ämnet att "amfetamin kan tillverkas på 10 sätt." Ni säger till mig att amfetamin kommer att vara amfetamin även om man gör det på ett annat sätt. Det finns inte längre något svar på det.
Så, i utbyte mot den situation du befann dig i när du skrev detta... skulle jag halshugga alla registrerade invånare i Mos Eisley just nu.