Forskning Kemikalier Testgrupp

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Hej Madre, jag har redan messat dig angående detta och andra sätt jag kan bli en medarbetare i Breaking Bad-teamet, men inlägget jag svarade på sa att du letade efter ett team för att testa RC: s, och sedan när jag läste det här inlägget ser jag var du listade metamfetamin som ett exempel på drog, så nu undrar jag om det bara är för forskningskemikalier, eller är det alla droger? Eftersom jag definitivt skulle ändra mitt föredragna läkemedelsval om så var fallet! Vänligen meddela mig, och tack igen för din tid och övervägande, ha en underbar dag!
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Glöm det, jag läste användaren TESTINTs ansökan, och formatet han använde fick mig att tro att det var en del av Madres inlägg. Det var mitt fel.
 

3vilxhemist007

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 11, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3
Jag bor i USA och är en självlärd kemist jag har gjort 2cx b genom e inte D och mda och meskalin och om kurs dmt som jag är säker på att de flesta ppl börjar med extrqction inte synth men jag vill ge TSTAB ett skott jag vill prova.vissa rcs 2cx och andra entaktogener / psykedelika kommer att ge ärlig opibion från mailbix till bioanalys och är mycket väl anslutna där jag är hela försäljningen så jag gör inte riktigt liten hand till händer mina ppl gör stor skala bättre i FED än staten säger jag lol knackar på trä
 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
7
Points
1
Jag bor i Australien på en plats 4 från staden. Jag tror att alla röker cathinone eller lågkvalitativ meth. Iv bestämde sig för att sluta köpa och skulle gärna prova 2c-x.
Jag skulle jubla om jag kunde lära mig syntes men jag vet inte var jag ska börja och vilken storleksutrustning jag ska skaffa. Jag kommer att betala för en mentor i person eller krypterad e-post. Jag är intresserad av kanske en syntes som kommer att lära mig abit om kemi och sedan prova en meth / amf-synt.
Är skaka och baka den enklaste men mest riskabla.
Jag behöver en källa för förbannelser men planerar att göra min egen en dag i stora mängder.
Precis som att förbereda middag till sin smak är min vision om syntes. Jag lagar utrustningen efter min smak, lägger till en liten krydda och allt är trevligt.
Uppmärksamma kockar jag kommer att betala BTC för att vara din student antingen i person eller krypterad e-post. fuck köpa gatudroger, jag gör min egen.
 

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Hej kompis Jag är också från Australien, om du fortfarande behöver hjälp på din resa låt mig veta att jag har kunskapen och nästan allt som följer med det fred
 
View previous replies…

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Från min förståelse är aceton det rätta lösningsmedlet eftersom det är blandbart / bryter ner olja så att det kommer att kombinera jag skulle extrahera med dcm eller tolulin. sedan syrabas eller hydrokloridgas din produkt ut så kan du gå därifrån
 

door

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Tack jag är och en newbe så jag är inte bekant med hur man gör det kan du förklara om du har kunskapen hur och också svårt att få kemerna i aus
 

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Hur mycket kemikunskaper har du? Och vilket tillstånd befinner du dig i?
 

Que!

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
- Vilken typ av substans vill du prova?
5-meo-dmt

- Har du någon idé om vilken substans du vill testa?
Jag har provat det förut men de fuskar alltid och man kan aldrig vara säker.

Vilket land kommer det att skickas till: Francia
 

JustFuckMyShitUpFam

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
25
Reaction score
4
Points
3
Whoa hur kommer det sig att jag aldrig sett detta förut! Jag skulle gärna vilja prova RC Opioids så mycket. Ive varit fiending för dem ständigt ända sedan jag fick reda på om dem, och har gjort de flesta zenes under solen nu. Tyvärr har jag också blivit lurad av flera tusen och har förmodligen intagit mer socker än faktiska opioider lol. FML.

Om det finns ett sätt att testa något är jag alltid med! Från västra EU :D
 

DrDealGood

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2022
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
PLOCKA MIG... PICK ME
(lsd-dmt-5meo mushrooms ) Jag skulle vilja prova 5-MeO-MiPT:
4-HO-MET, 2C-I:, 2C-B och lite legit LSD ... oh och någon kroppseufori som förbättrar RC ... om du letar efter en ny tag på RC är jag din kille. Jag ger dig alla listade förfrågningar, leverans till fraktstandarder, avboxning och vikt av innehåll, konsumtionsmetod, smak, starttid, varaktighet etc. USA frakt
 
  • Like
Reactions: vis

XxCLAYDOGxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 31, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Min bästa vän rekommenderade att jag skulle komma och kolla in BreakingBad-marknaden och jag är så glad att han gjorde det, det finns några coola människor här! Men jag är definitivt erfaren av psykedelika och jag extraherar min egen nn-DMT och har gjort några rc-kemikalier som Nep, Aphip, 4fmph, alla Mephadrone-analoger tillbaka på dagen och Dude detta skulle vara som ett drömscenario! Jag skulle vara super professionell och skriva upp en hel recension och jag skulle vara super tacksam för möjligheten och min flickvän skulle också delta i de mildare ämnena men jag är i USA och jag skulle prova allt som du skulle vilja skicka åtminstone efter att jag har gjort lite skademinskningsforskning men jag är suuuper intresserad av någon av 2c-sorten och jag kommer till och med att prova meth eftersom det inte nödvändigtvis är min favoritdrog bc det är alltid bara skuren till skit i min stad Jag skulle mycket hellre göra lite lavada men jag skulle dokumentera allt.. men ima stfu nu blev jag bara riktigt upphetsad och frivilligt frivilligt lite mer information än jag borde ha ... välj mig! 🪬🍄
 
  • Like
Reactions: vis

LynxLynx

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 1, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
  • Vilken typ av substans vill du prova?
Allt som finns i rökbar form. över 20 års erfarenhet. Vill gärna hitta vad kvalitetsmänniskor här gör.
  • Har du en idé om ämnet du vill testa?
  • Visst, inte mycket som jag inte har provat. eller använt mycket
  • Vilket land kommer det att skickas till?

Spanien / EU
 

LynxLynx

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 1, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
  • Vilken typ av substans vill du prova?
  • a-pvp- u-47700

  • 2-ct-7 Det här har inte funnits på länge. väldigt kul

  • Har du någon idé om vilken substans du vill testa?
  • ja
  • Vilket land kommer det att skickas till? Spanien
 

CatmandMU

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2024
Messages
2
Reaction score
5
Points
3
Jag är USA och pengar redo att testa
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
164
Points
43
Ljud, DM mig pls
 

Wheax

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
15
Reaction score
41
Points
13
* Hur gick leveransen till? Var det några problem med paketet?

- Försändelsen skickades ut väldigt snabbt. Varje fråga jag ställde fick svar och varje svar var snabbt och faktiskt till hjälp.

* Foton av ämnet på vågen (i paket, i förpackning, utan förpackning, endast ämne, mynt av valfri valör i ditt land)

-
ZxQYFSIqrn





- Dopamin rusar direkt sedan serotonin rusar jävla det är bokstavligen himmelskt. Vad jag försöker säga är att det är vad det borde vara och lite mer :) Min dos var 0,25 bomb oralt det tog tid men toppen slog mig som ett tåg och varade ett tag. Under hela natten redoserade jag 2 till 3 rader.
Mephedrone för mig känns terapeutiskt, det får dig att öppna upp och hjälper dig att uttrycka dig mentalt och fysiskt. 4MMC känns som att du toppar på mdma hela tiden medan du är fucked up på amfetamin
 

Attachments

  • CBdKZzJlVE.jpg
    CBdKZzJlVE.jpg
    2.8 MB · Views: 86

Wheax

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
15
Reaction score
41
Points
13
4MMC (MEFEDRON)

⭐️ Tjänstens säkerhet
Stealth används smart, inga onödiga risker som slår en i ögonen.

⭐️ Leveranshastighet 10/10,
Anlände på en och en halv vecka. Paketet var förseglat som ett vanligt brev eller litet paket. Anlände snabbt och utan problem.

⭐️ Produktens kvalitet: 10.
Tar tid att träffa men när det träffar ... träffar det.

⭐️ Hur väl uppfylldes dina förväntningar? 10/10
Fantastiskt bra kundsupport och bra kvalitet.

⭐️ Allmänt intryck av leverantören 10/10, Leverantören är väldigt rak och ärlig. Känns som en kille som man kan göra affärer med.
 
Last edited:

A1I2D3E4N

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2024
Messages
1
Reaction score
4
Points
3
MCAT


⭐️ Service security (från 0 till 10)

-- Säkerheten och paketets smygande var båda i toppklass, se nedan på de bifogade bilderna, bra 4-5 lager av säkerhet, dessutom var själva produkten vakuumförseglad för att eliminera lukt. Vilket vanligtvis är ett problem för mcat men oavsett smygande är det här toppen, det renaste jag har sett. 10/10

⭐️ Leveranshastighet (från 0 till 10)

-- Leveransen var lite längre än förväntat, och för min erfarenhet av onlineköp, men jag hölls informerad hela tiden och det kom fortfarande snabbare för en internationell order än de flesta utländska Amazon-paket. 7/10

⭐️ Produktens kvalitet (från 0 till 10)

-- Har inte provat det själv ännu men hade någon testa det och prova det, de var mycket imponerade och sa att detta var översta hyllan. Själva kristallerna är de renaste jag någonsin har sett, jag har fått höra att de packar ett bra slag, ett mycket generöst prov gavs som vägde in på 1,5 g (utan påse), bra produkt. 9/10

⭐️ Hur väl uppfylldes dina förväntningar? (från 0 till 10)

-- Förutom en liten försening i leveransen som man bör förvänta sig när man köper en produkt internationellt, droger eller inte, så uppfylldes och överträffades mina förväntningar. 9/10

Totalpoäng av 40 --

35/40 Mycket bra, rekommenderar starkt!!

notera: Detta är ett extra betyg för kundservice, alltid snabba och passionerade svar som gör allt så smidigt som möjligt


Nedan följer några bilder, ber om ursäkt för de överexponerade skalbilderna, det är en LCD-skärm

1btoxkEcnF QvyFW2xIln
 

Que!

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Substansen som levererades 5-Meo-Mipt
Konsumtionsmetod Förångas i Eagle Pipe
Upplevelsens varaktighet 6 timmar
Kvantitet 70 mg *2



⭐️ Tjänstens säkerhet (från 0 till 10) 10
Det levererade ämnet kommer i en perfekt förpackad och kvalitetsförpackning. Säker från ögonen på nyfikna åskådare.
Den enda nackdelen jag märker är den slutliga förpackningen där just denna substans kommer.
Eftersom den är för tunn och kommer i en plastpåse blir den svår att hantera, vilket slösar mycket substans.

8uf0SiYPIL


J8gmPW5UjN

I5i6phYaqo

Sc2JMUpbtQ


CgZ7ePtlz0



⭐️ Leveranshastighet (från 0 till 10)


Detta beror alltid på många faktorer men frakten har varit mycket snabb.
Jag fick spårningskoden på en lördag och ämnet kom fram på tisdagen utan problem.


⭐️ Hur väl uppfylldes dina förväntningar? (från 0 till 10) 5



Substansen har faktiskt gjort mig besviken men detta är inte hänförligt till det utan till mina förväntningar på effekten av andra tryptaminer som jag har provat (Dmt och 5-MEO-DMT)


⭐️ Produktens kvalitet (från 0 till 10) 5


På grund av mina tidigare förväntningar har jag kanske inte riktigt sett poängen med detta ämne.
Jag har till och med funderat på att ge den ett betyg under 5, men det hade inte varit rättvist.
Kanske kan jag inte förstå varför ingen vill ha den här typen av upplevelse, men då reflekterar jag och förstår att inte alla är beredda att ha en intensiv upplevelse med 5-Meo-Dmt eller med Dmt själv, så jag analyserade effekterna av detta ämne. och även om de är milda i förhållande till de tidigare, kan det vara användbart att komma igång med Tryptamines på ett roligt sätt, så en fem är rättvis.
 

durpamb

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Apr 12, 2024
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Hej från NL.

Först ska jag läsa igenom reglerna här, sedan kanske jag ansöker efteråt :)
 
Top