- Reaction score
- 41
Hej Madre, jag har redan messat dig angående detta och andra sätt jag kan bli en medarbetare i Breaking Bad-teamet, men inlägget jag svarade på sa att du letade efter ett team för att testa RC: s, och sedan när jag läste det här inlägget ser jag var du listade metamfetamin som ett exempel på drog, så nu undrar jag om det bara är för forskningskemikalier, eller är det alla droger? Eftersom jag definitivt skulle ändra mitt föredragna läkemedelsval om så var fallet! Vänligen meddela mig, och tack igen för din tid och övervägande, ha en underbar dag!
- Reaction score
- 41
Glöm det, jag läste användaren TESTINTs ansökan, och formatet han använde fick mig att tro att det var en del av Madres inlägg. Det var mitt fel.
- Reaction score
- 5
Jag bor i USA och är en självlärd kemist jag har gjort 2cx b genom e inte D och mda och meskalin och om kurs dmt som jag är säker på att de flesta ppl börjar med extrqction inte synth men jag vill ge TSTAB ett skott jag vill prova.vissa rcs 2cx och andra entaktogener / psykedelika kommer att ge ärlig opibion från mailbix till bioanalys och är mycket väl anslutna där jag är hela försäljningen så jag gör inte riktigt liten hand till händer mina ppl gör stor skala bättre i FED än staten säger jag lol knackar på trä