MDPM stimulerande medel . Hur gick försändelsen till? Var det några problem med paketet?
Försändelsen kom ganska snabbt i ett effektivt mindre standardkuvert med bubbelplast med min adress tryckt bra och frimärkena satt bra. Påsen med MDPM inuti var pappersförpackad. Perfekt.
5 FOTOS
1. Inte påse i paketet men: Förpackningens baksida.
2. Inte i paketet men: Förpackningens insida.
3. Foto av den väl märkta MDPM-väskan i min skala 1,50.
4. Dåligt foto av påsens baksida med full vy över ~ 1 g MDPM. (Det är svårt att få rätt ljus).
5. Dåligt foto av min sista 0,17 substans bredvid ett penny-mynt.
Missade att läsa reglerna innan första bilderna men bilderna nu på baksidan av kuvertet och på insidan är tomma. Först visste jag inte vem som skickade det eftersom jag fick narcs överlappande och inga huvuden upp på den här (fortfarande mitt fel). Jag identifierade källan till väskstilen i en fotorecension här av medlemmen. Så det är därför jag missade att göra alla nödvändiga foton.
Detaljerad reserapport:
Jag började med att krossa det steniga pulvret i en mortel och snortade några tunna linjer utan effekt. Att röka på folie smakade illa. Så jag gjorde en 0,6 rektal lösning. Det enda som hände är en svag start som slutade (en dud). Resten 0,17 sparade jag för ett hetero par som bongade det bra och det gav dem en ny yr eufori. De borde ha använt MDPM istället för mig. MDPM är nära den välkända 3-FPM som den försökte tidigare som värdelös också (för mig). MDMP är en så svag stimulant att vissa inte får någon effekt, läste jag online.
Servicesäkerhet 9 (men vem skickade det? Du kan lägga "BB" inuti)
Leveranshastighet 5 (tillräckligt, det är gratis)
Kvaliteten på produkten 10
Hur väl dina förväntningar uppfylldes? 0 ledsen noll. Personspecifik effekt. Jag är inte den rätta för det här.
EPILOG
Jag väntade länge på att paret skulle testa detta. Min recension tog alldeles för lång tid att publicera, hade personliga problem att övervinna, men nu är den gjord med bilderna som samlar damm. Jag gjorde min recension nu som jag kan stå för med lätt förlägenhet över de saknade bilderna, men inte tiden att få upp det, jag skäms så, och även när jag påminde av Glitchy tog det mer än en vecka från det att inte redovisas. Lås inte in dig i ett dårhjul när du borde få det gjort och framstå som något arrogant. Jag kommer att kompensera Glitchy med något för den långa väntan (min egen tumregel). Jag tycker att den här hanteringen av händelser är lämplig för att få det perfekt:
TIPS FÖR ATT GÅ I BÄDD MED RECENSIONEN
När du får paketet, kontrollera omedelbart Glichys trådstartare med recensionsförväntningar (regler). Gör de bra bilderna så fort du kan. Kom ihåg att du är en granskare av gratis varor så att du kan förklara resans aspekter. Om det är nödvändigt / möjligt, låt också någon annan ge en andra åsikt om det. Jag är verkligen glad att jag gjorde andra testa den värdelösa MDPM. Fyll i alla punkter som behövs och få det att se estetiskt och grammatiskt korrekt ut. Jag skriver mina texter i Gmail först eftersom jag är en dålig typist och grammatik. Om du är i ett trängt läge så är det bättre att göra bilderna och en okej recension även om det är lite slarvigt och tunt, men det är gjort och av din rygg. Det är helheten i din granskningsinsats som räknas och du kan ta missarna med Glitchy privat och du kommer att ha det bäst. Du vet aldrig om du går in i en sluttning som jag och tid slösas bort. Få upp recensionen i alla de efterfrågade provtesterna här på vår trevliga webbplats.