Alfa-PVP-syntese (skala 1-10 kg). Komplet videovejledning.

VamonosPest

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 9, 2022
Messages
20
Reaction score
25
Points
3
Hvad kan jeg erstatte pyrrolidin med?
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Methylamin. Du vil også få et godt produkt.
 
View previous replies…

Caleb

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2023
Messages
27
Reaction score
27
Points
18
Det er selvfølgelig ikke sandt. Prækursorer kan betragtes som lovlige i nogle dele af EU, men det er de regioner i midten af EU, hvor du får 9 års fængsel for kun at bestille disse "lovlige" kemikalier.
Bare rolig, hvis du har brug for noget action, stormer de dit hjem og smider dig på gulvet og lægger dig i håndjern. Faktisk gør de det for langt mindre forbrydelser som at bære en grinder.
 

Caleb

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2023
Messages
27
Reaction score
27
Points
18
Selvfølgelig er der ingen argumenter i: "Kemikalie1 er ikke opført som ulovligt." Det faktum, at det kan bruges til at producere et ulovligt stof, er let nok til at få en hel sætning. Den gode side ved det er: Når folk fanger dig, vil du få en meget værre skæbne.
Jeg hører, at der er nogenlunde det samme i andre dele af verden, f.eks. i Texas. Derfor er denne forsømmelse her ikke forståelig.
 

Polka999

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 31, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hej, hvad er det? Kan jeg erstatte vandfri acetone med bare acetone? Eller måske noget andet.
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hvilket opløsningsmiddel til Alpha-PVP-syntese er bedre at bruge i stedet for ethylacetat, så det kan syrnes i overskud af vand, og opløsningsmidlet ikke blandes med en vandig base?
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Så ... indtil nu er mit spørgsmål stadig ubesvaret, hvad der er de typiske resterende giftige kemikalier i alfa*-synteserne. Nogle partier kan virkelig skabe ravage i lungerne, og for sundhedssikkerheden er denne information meget vigtig.

@William Dampier, @G.Patton, @HIGGS BOSSON, I er så store kemikere. I har helt sikkert svarene!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hej med dig. Hvis du følger vores videovejledning, vil du ikke få nogen giftige stoffer i dit produkt.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Jeg har faktisk ikke lavet noget endnu. Jeg taler om de produkter, som andre har lavet.

Jeg troede, at I kemiske eksperter kendte til mulige urenheder og kunne fortælle det. Men jeg har hørt, at ikke alle ved, at kaliumpermanganat bruges af kinesiske laboratorier, når de producerer stoffer til os.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Kan du beskrive din tankegang og logik i forbindelse med kaliumpermanganat og dets afhængighed af urenheder i slutprodukterne?
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Så jeg prøver selv at besvare spørgsmålene: Mit gæt er, at pyrrolodin er den vigtigste urenhed, der forårsager vejrtrækningsproblemer.
Det er ikke kun indlysende, fordi det bruges i syntesen, dets kogepunkt er meget tæt på pyros, hvilket kan forklare, at det kommer så hurtigt ned i lungerne.

Men én ting forstår jeg IKKE: Det burde kunne vaskes væk med vandfri, kold acetone. Så hvordan er det muligt, at det stadig er i nogle produkter?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Et overskud af pyrrolidin vil blive afdestilleret med ethylacetat. Desuden er det flydende under normale forhold og kan nemt bestemmes. Hvis du ser flydende a-PVP, skal du ikke bruge det og vaske/tørre det.
Jeg kan fortælle dig, at jeg aldrig har set sådan en a-PVP, selvom jeg har set mange prøver.
 

Caleb

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2023
Messages
27
Reaction score
27
Points
18
så hvad er de urenheder? en af mine fanboys venner acetone-vaskede noget a-pvp fra en leverandør af denne side. det var fuld af yelloe sh*t, undskyld de ord. hvad er det?
hvorfor tjekker du ikke kvalitet og sundhedsfarer her?
 

viking1111

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Hej, i hvad er det bedste omkrystalliseringspulver, jeg forsøgte at sætte 1: 1 med aceton og til fryseren, men det kommer stadig pulver
 

Aggro38

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Et smukt skema, hvor man kan se, hvor meget hvert reagens eller substrat bidrager til processen, er forbløffende, selv efter mange reaktioner. Jeg brugte molekylsigter i afkølet acetone for at hjælpe det med at forblive tørt inden tilsætning samt afkøling af FB, og havde udfældning af op til og over 95% udbytte af racemisk ret ofte.
 

efanefan

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 1, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg vil gerne spørge, om jeg kan bruge phenhexanon til at lave alpha-PHP? Brug også hydrogenperoxid og brintoverilte til bromering og pyrrolidindeaminering? Mange tak skal du have
 

dr_strangelove

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 16, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Er der en rotationsfordamper på udstyrslisten? Men da jeg skimmede instruktionerne og videoerne, så jeg ikke, at der blev brugt en. Er der noget, jeg overser? Eller er det noget, der 100% IKKE er nødvendigt til dette? Forhåbentlig er det det sidste. For den billigste, jeg har set, koster dobbelt så meget som resten af udstyrslisten tilsammen.
 

dr_strangelove

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 16, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ville en varmeplade med en magnetisk omrører fungere? Eller er der en særlig grund til, at der skal bruges en overhead-omrører? Jeg er på ingen måde i nærheden af at være kemiker. Så tilgiv mig, hvis nogle af mine spørgsmål er tåbelige.
 
Top