Biohackere. Gratis prøver af mephedron. Døde dråber

LederLappenNiere90

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 5, 2024
Messages
29
Reaction score
19
Points
8
Som smukke brunfarvede krystaller i normal størrelse, med en lugt l af mdma, en lille smule lock tight og kirsebær. Lav dosering 30 mg i næsen, har meget gode stimulerende effekter, glat efter glød. Ingen tømmermænd! For mig de perfekte ting. De næste dage laver jeg højdosisrapport måske i dag! Lad os tage en lille smule mere af de varer.😎
 

Sibylle

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jun 25, 2024
Messages
3
Reaction score
7
Points
3
Hej, jeg hedder Michael, jeg troede, at den gratis prøve kom i går, men nej. Jeg håber, at den kommer på mandag, og for køb af 10. 4-MMC har jeg en DHL PACKETSTATION. Bye have a nice Weekend.P.S. Jeg håber på gode Buisenes.
 

Cadar

Don't buy from me
Member
Language
🇷🇴
Joined
Aug 9, 2024
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Kan du sende en prøve til români?
 

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Jeg ville arbejde for dig i New York for en lille procentdel af stofferne. Jeg ville arbejde for at opbygge tillid. Der er et kæmpe uudnyttet marked her.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
406
Reaction score
199
Points
43
BB-teamet er på udkig efter nye medarbejdere.

Krav til dig:
- Modtag en dead drop af mephedron i mængder på 50 g (minimumsbatch ved opstart).
- Pak i 25 pakker med 2 g i hver.
- Skjul 25 døde dråber på sikre steder.

Betingelser:
Påkrævet depositum på €100
Når produktet er solgt, modtager entreprenøren 15 euro for hver solgt dead drop
15*25=375 euro + 100 euro i depositum.


Arbejdet er der altid. Tjen med os fra 300 euro om dagen ved kun at bruge et par timer. Hvis du er interesseret, bedes du kontakte mig i private beskeder. @HEISENBERG @Madre
 
View previous replies…

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
406
Reaction score
199
Points
43
Hvad mener du med, at det er for alle, er det ikke ... fik tilbudt et job, og jeg er i Storbritannien 🤷🏼‍♂️
 

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Fed? Lol, jeg spørger bare, om de også forsyner mig med de kunder, jeg skal levere til. For mig lyder det, som om det er sådan, det fungerer. Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvordan de gør tingene. De sagde, at jeg ville tjene op til 300 euro om dagen, så jeg spurgte, hvordan det var muligt? Laver de en ordre til dem, og så leverer jeg produktet? Fed lol Jeg har været på scenen siden 2014, jeg har ikke brug for dit lort, når jeg stiller dem et spørgsmål. Om hvordan det fungerer
 

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Sælger du til USA eller ej? Vil måske også gerne købe
 

lisdedal

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Joined
Aug 7, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Jeg håber, at vi kan regne med prøver og en samtale om samarbejde inden for reklametjenester?😈
 

uominicarti

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 1, 2023
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
kan du sende gratis prøver til brasilien?
 

Belzébuth

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
Aug 11, 2024
Messages
19
Reaction score
7
Points
3
Har du dead drop i Frankrig? Må jeg få en gratis prøve af meow?
 

paramonov

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2024
Messages
4
Reaction score
3
Points
3

TheMapleSyrup

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 7, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Biohackers sendte mig en generøs gratis prøve af 4MMC. Leveringen var hurtig. Jeg tog den med til getyourdrugstested.com og fik den FTIR-testet. Den er ren. Se selv, kodeordet er 'Saskatoon'.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
51
Reaction score
23
Points
18
Det er interessant, min så lidt anderledes ud, der er 4 forskellige fotos på den side fra samme dag, og de ser forskellige ud fra hinanden. kun 2 ligner min prøve.

Jeg er 100 % sikker på, at det, jeg havde, ikke var mephedron, og hvis det var, var det den værste 4mmc, jeg nogensinde har taget, den var svagere end en beskidt 3cmc.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
51
Reaction score
23
Points
18
Opdatering:

Jeg har læst deres FAQ, og deres FTIR-maskine kan ikke skelne mellem strukturelt lignende analoger og nye eller sjældne stoffer, der ikke findes i deres katalog (som f.eks. 4mec, der er meget sjældent).

så den test beviste ikke rigtig noget, må være et falsk resultat

dette affald kan ikke være mephedron, det ligner 4mec med alle dets aspekter og kommer ikke engang tæt på en 40% ren meph
 
View previous replies…

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
78
Reaction score
48
Points
18
Okay dudee! Er det virkelig nødvendigt at skrive 100 beskeder om, hvordan produktet fra BioHackers, som du fik GRATIS, ikke opfyldte dine behov? Vi har forstået, at du ikke fik, hvad du ønskede, men er du i stand til at klage over ting, du fik gratis? Hvis du altid vil have ting i topkvalitet og får det, du beder om, har det altid en pris. Gå videre og find dig en leverandør, der vil levere ting, som vil tilfredsstille dig. BioHackers-teamet er allerede generøst nok til at uddele gratis prøver til alle på forummet, og du er her og klager over det. Tag dig sammen, mand, og lad din uforklarlige frustration ligge.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
51
Reaction score
23
Points
18
ja, fordi det er et fupnummer, hvad er det, du ikke forstår?

Det var generøst af dem at sende en stor prøve, men de burde ikke sælge det som mephedron, når det ikke er det.

Jeg gør dette for de mennesker, der ser frem til at købe noget , jeg vil gerne have nogen til at gøre dette for mig, hvis jeg ønskede at købe et godt REAL produkt. hvis jeg købte dette , ville jeg være gal somf, hvad jeg gør, er at forsøge at forhindre nogen i at miste deres penge.

Jeg er en engageret anmelder, jeg vil hjælpe andre ærlige leverandører, der sælger det, de reklamerer for.

Tf, mener du, at hvis jeg vil have topkvalitet og får det, jeg beder om, vil det have en pris 🤣🤣🤣

, så jeg skal betale mere for noget, jeg allerede burde få?

Hvis det er annonceret som 4 mmc , bør det være 4 mmc.

jeg gør dette for brugerne

nogle mennesker er allerede skuffede, fordi de ønskede at få et produkt, der er annonceret, og ikke en knap så fungerende analog.

og ja, jeg vil finde en leverandør, der opfylder mine behov , og jeg vil med glæde promovere ham og lede kunderne hen til ham. :)
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
78
Reaction score
48
Points
18
Jeg forstår udmærket din pointe, bare rolig. Men er det nødvendigt at efterlade dusinvis af kommentarer hver dag? Skriv en anmeldelse af den, hvis du ikke allerede har gjort det, og lad dit tastatur hvile for en gangs skyld.
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
12
Points
8
Amfetamin i sin rene form er blevet urentabel at sælge til europæiske producenter af mange grunde, de vigtigste grunde er vanskeligheden ved at skaffe BMK i disse dage samt den alternative produktion af metamfetamin fra de samme råmaterialer, som giver dig mulighed for at få mere overskud. Den eneste måde, amfetamin kan være på markedet i dag, er ved at fortynde det.
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
12
Points
8
I 2008-2010 var RC-projektet

engrossalg af ukrudt

i hele verden fra Storbritannien og Letland

Cristalius 3,4 MMC

ren kvalitet klasse A
 
Top