Biohackere. Gratis prøver af mephedron. Døde dråber

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Jeg ville arbejde for dig i New York for en lille procentdel af stofferne. Jeg ville arbejde for at opbygge tillid. Der er et kæmpe uudnyttet marked her.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
406
Reaction score
199
Points
43
BB-teamet er på udkig efter nye medarbejdere.

Krav til dig:
- Modtag en dead drop af mephedron i mængder på 50 g (minimumsbatch ved opstart).
- Pak i 25 pakker med 2 g i hver.
- Skjul 25 døde dråber på sikre steder.

Betingelser:
Påkrævet depositum på €100
Når produktet er solgt, modtager entreprenøren 15 euro for hver solgt dead drop
15*25=375 euro + 100 euro i depositum.


Arbejdet er der altid. Tjen med os fra 300 euro om dagen ved kun at bruge et par timer. Hvis du er interesseret, bedes du kontakte mig i private beskeder. @HEISENBERG @Madre
 
View previous replies…

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Betyder det, at du vil sende til USA, og har du allerede kunder her?
 

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Fed? Lol, jeg spørger bare, om de også forsyner mig med de kunder, jeg skal levere til. For mig lyder det, som om det er sådan, det fungerer. Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvordan de gør tingene. De sagde, at jeg ville tjene op til 300 euro om dagen, så jeg spurgte, hvordan det var muligt? Laver de en ordre til dem, og så leverer jeg produktet? Fed lol Jeg har været på scenen siden 2014, jeg har ikke brug for dit lort, når jeg stiller dem et spørgsmål. Om hvordan det fungerer
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
12
Points
8
Og hvad med UA?
 

matmotoken

Don't buy from me
New Member
Language
🇨🇿
Joined
Sep 2, 2024
Messages
6
Reaction score
4
Points
3
Hej, jeg er nyt medlem
Hvordan kan jeg få en gratis prøve?
(Slovakiet)
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
12
Points
8
alpha pvp

prøv eller mdpv

det kaldes superkoks
mtv )))
 

Xplodernitrate

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 10, 2024
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Jeg ser alle disse mennesker klage over at modtage prøver.
godt heldigt for disse mennesker, fordi jeg desværre betalte for 100 g for omkring 2 måneder siden, og biohackers sendte det aldrig, holdt mig i escrow indtil den anden dag, da jeg endelig annullerede det for at vente så længe.

Oprindeligt fik jeg at vide, at de havde varen der, så pludselig havde de ikke længere nogen, og jeg måtte vente på, at de skulle syntetisere mere, alt i mellemtiden ser jeg folk modtage prøver og sende her, jeg tænker nu helt sikkert, at han ikke kan sende disse prøver til folk, fordi jeg har betalt for mine varer, og jeg får den ventende behandling, jeg var så sur ...

At se alle disse anmeldelser om dårlige produkter har også gjort mig virkelig taknemmelig for, at jeg ikke ventede længere på, at der skulle dukke noget affald op,

For en stærkt annonceret leverandør af bestyrelsen ville du forvente en langt bedre service, absolut rystende.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
51
Reaction score
23
Points
18
Det er jeg ked af at høre, mand, det var min pointe med at skrive alle disse kommentarer, at advare folk.

Hvis en leverandør sender et så dårligt produkt ud, som ikke engang svarer til det, der reklameres for, er der noget galt.

De har sendt 2g ud til alle i næsten et år nu, måske har de købt en stor mængde af en lorteanalog, ved godt, hvad de har, og vil have det væk, så de deler det ud.

glad for, at du fik dine penge tilbage, og forhåbentlig er du tilfreds med din beslutning, tro mig, du gik ikke glip af.
 

augustozero

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 1, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej, du kan prøve byen Athen i Grækenland, jeg kan gøre spillet her nemt for dig
 

biocandys

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
1,8 gratis superhurtigt til Spanien. Nices camuflage som usynlig. Er Frost tid jeg prøver 4mmc (i teorien). Det stof ER forfærdeligt, ja 30 mg i cofee, og 20 i en linje sone estimering, funcional. Men ikke som høj. Efter om aftenen prøver jeg par linjer med 60 MG, og ja, nices høj, som en slags mdma blandet med kokain, men så kort, maibe 15 minutter, og terriblel trang. Luky min grifriend gobserious og fortæl stop med det. Maibe IS nices to tale 100 MG oral, And. Have a trip of this, bit in lines, I trip out with the craving of this. Kun jeg prøver 3fmc, der taler omkring cathinone, men 3fmc har mindre eufori, men mere sexestimering og mindre trang. Disse linjer ja gør dig nices høj menbso kort efecto. Og jeg ser redosificate stable stinulant, beviseligt att alle jeg bruger ... Jeg sacel det og jeg fortæller, men beviseligt 200 eller 150, og jeg begynder at føle mig over estimulantes, bruxismo. Jeg er så følsom over for stimulanser. Og i slutningen var jeg søvnig, det overrasker mig meget, for hvis jeg bruger anfetamin, sover jeg ikke hele natten med 100 MG ... Som umuligt. Det var noget nices. Jeg har købt det 1 gran af 4mmc, fra en reputate sælger fra Spanien. Og er analyseret fra EC, jeg prøver det, og jeg fortæller, om det er det samme. Fordi i dag føler jeg mig lidt dårlig, men måske er det fordi i går intry amanita muscaria mikrodosis tonhelp til at sove og måske er det den følelse, jeg har thia morring. Eller maibe ER normal i 4mmc, jeg læste dette tror ER giftig, ligesom, piros Og kath ER giftig behøver ikke at være dårlig sinthrtides eller bull shits ER hendes naturlige, men 3fmc får mig ikke til at føle mig sådan næste dag. Jeg opdaterer, når jeg prøver de andre 4mmc.

Er det samme med trangen og den korte efecto, jeg weit 4mmc har som mere lang efect og den høje var mere lang, men lort var terriblel kort, nices høj vit terriblel kort. Jeg kan forstå de mennesker, der spiser dette tvangsmæssigt.

Jeg er nødt til at læse mere om ifinuse. Ligesom ikke gøre linjer, og brug som en stonacal. Men shit, hvis dette producerer denne tømmermænd, tror jeg, at det ikke er mit stof, fordi jeg i går bruger små doser, og normalt føler jeg ikke tømmermænd aldrig med noget, og jeg føler mig som ny næse irriteret.

Defendih biohakers min intuition fortæller mig, at det er godt 4mmc eller andet cationen, ser nices ud, brænder lidt, men jeg tror ikke, at det er mit stof 4mmc, eller jeg skal bruge på anden måde, som en dosis, i kapsel. Maibe som jeg siger, jeg føler mig werid fordi th amanita mikrodosis.

Det gode ja eller ja, den nices følelse af stofferne. Det dårlige er den korte effekt og trangen, mere eller mindre som kokain. Ad det gode for mig var muligheden for at sove efter brug af det. Det var et stort mål med dette stof.

Jeg vil faktisk prøve de andre analyserede mefedroner, og jeg vil rapportere.
 

Spikkels

Don't buy from me
New Member
Language
🇳🇱
Joined
Sep 14, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Har I A-PVP A-PHP A-PIHP til salg?
 

shoxxd

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jul 12, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hej kom her fra Glitchy og ville vide, hvordan man tager imod en ordre mange hilsner fra Tyskland <3
 
Top