Metoder til udvinding af efedrin fra piller

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,564
Deals
1
Forstod du, hvad jeg skrev til dig ovenfor? Du kan prøve at opløse denne opløsning i vand og skille den fra PEG ved alkalisk ekstraktion. Du vil få toluen (eller et andet passende opløsningsmiddel) med PseudoE fri base). Derefter syreekstraktion for at adskille PseiudoE fra Ibuprofen.

Last edited by a moderator:

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
He will get a massive emulsion because that peg is loading in their with a non ionic surfactant meant to encased anything in there as soon as the pH is raised...

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,564
Deals
1
Ja, det har du ret i.

Joyboy56

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Kan jeg bruge 2. metode til at udtrække chlorpheniraminmaleat og pse?

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Are these methods still good or have things changed. The problem inactives that is see in my pill in trying to extract is polyethylene glycol....polysorbate 80...and hypromellous... the rest of the stuff can be dealt with... there some wax also. Ill send a picture of the inactive ingredients. The pills are red 30mg film covered and it seems they dont have providone in them. The surfactant in there makes an absolute mess if you add base which I tried first the old normal way just to see what happens. I haven't tried doing this in awhile and the pills have definitely changed. Thanks if you can help.

Attachments

• fEw89W5AVP.jpg
    fEw89W5AVP.jpg
    671.9 KB · Views: 2

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Employee
Solutions
4
Reaction score
1,572
Deals
1
Bare ... Wow. Denne tråd er det største lorteshow på hele siden. Den har overbevist mig om, at
T der ikke er nogen stolthed tilbage i denne verden. Den er blevet erstattet af en "mig også"-ideologi, hvor alle er ofre for alt, hvad de kan finde på at blive ofre for. Denne generation er den mest dovne i menneskehedens historie. Når du er sulten, rækker du din skål frem og tigger om mad.
Når du fryser, rækker du hånden frem og tigger om et tæppe. Kommunisme. Det er derfor, det aldrig virker. Fordi incitamentet til at gøre sig umage er fjernet. Uanset om du arbejder hårdt eller slet ikke, vil de, der arbejder hårdt, være tvunget til at støtte dem, der ikke arbejder, og dele frugterne af deres arbejde med folk, der nægter at dele arbejdsbyrden.
Jeg misunder dig ikke @G.Patton, du er den eneste arbejdsbi i denne tråd, og du har sikkert besvaret over 100 spørgsmål. Nogle har du besvaret 3 eller flere gange.