One-pot amfetaminsyntese fra P2NP med NaBH4/CuCl2 (1 kg skala)

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Kogeplade, varmekappe (kan være for meget selv på lav), bestemt ikke åben ild.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
676
Deals
8
Jeg er 100 % sikker på, at jeg laver billeder i næste batch. Jeg fik 254gr freebase fra 287gr P2NP.

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
38
Jeg fik ikke meget saltudfældning ud, da jeg tilsatte fosforsyre til min 67 g p2np-batch.
Vil det ændre sig under nedfrysningen? Jeg troede, jeg havde fulgt instruktionerne ret godt.
når tilsætningen af p2np er færdig, går du så direkte til cucl? eller skal jeg vente på, at det holder op med at reagere?
jeg rystede det efter tilsætning af lud og lod det stå i ca. en time, og da jeg ekstraherede med ipa, lod jeg det skille sig og blandede derefter igen 3/4 gange.
Jeg vakuumdestillerede ipaen ved 50-60oC, var det for varmt?
måske syrnede jeg det for hurtigt, da min sep funeel stadig havde det vandige lag (jeg laver 2 ipa-ekstraktioner bare i tilfælde af), så jeg brugte en sprøjte, og det var ikke dråbevis nøjagtigt ...
nogen ideer? jeg vil opdatere, når den har været i fryseren natten over

Johnny Ringo

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Reaction score
0
Habe es auch versaut beim ersten mal gucke grad nach lösungen und schließe mögliche fehler aus. Hat sich bei dir auch nur ein kleiner teil umgewandelt und es ist größtenteils flüssig geblieben?

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Jeg har hørt fra patton her, at man skal varme det op inden, noget jeg aldrig har gjort med svovlsyre, men min syre er også ret ren.
Bestil fra Polen, hvis du er i EU, de vil sælge dig tønder af bogstaveligt talt hvad som helst lol

Johnny Ringo

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Reaction score
0
Darfst du mir hier verraten woher du die schwefelsäure beziehst oder muss ich dir privat schreiben? Habe grad probleme welche zu beschaffen nur phosphorsäure iaz für mich aktuell laufend zugänglich.