MDPM stimulerende middel . Hvordan foregik forsendelsen? Var der nogen problemer med pakken?
Forsendelsen kom rimeligt hurtigt i en effektiv mindre standardbobleplastikkuvert med min adresse trykt godt, og frimærkerne sad godt. Posen med MDPM indeni var indpakket i papir. Helt perfekt.
5 FOTOS
1. Ikke posen i pakken, men: Pakkens bagside.
2. Ikke i pakken, men: Pakken indeni.
3. Foto af den velmærkede MDPM-taske i min skala 1,50.
4. Dårligt foto af posens bagside med fuldt udsyn til de ca. 1 g MDPM. (Det er svært at få det rigtige lys).
5. Dårligt foto af min sidste 0,17 substans ved siden af en penny-mønt.
Glemte at læse reglerne før de første fotos, men fotos nu af bagsiden af kuverten og af indersiden er tomme. Først vidste jeg ikke, hvem der havde sendt den, da jeg havde fået overlappende narkotiske stoffer og ikke var blevet advaret om denne (stadig min fejl). Jeg identificerede posens stilkilde i en fotoanmeldelse her af et medlem. Så det er derfor, jeg ikke fik taget alle de krævede fotos.
Detaljeret turrapport:
Jeg startede med at knuse det stenede pulver i en morter og sniffede et par tynde linjer uden effekt. Rygning på folie smagte dårligt. Så jeg tog en 0,6 rektal opløsning. Hvad der kun skete er en svag start, der sluttede (en blindgyde). Resten 0,17 gemte jeg til et hetero par, der bongede det godt, og det gav dem en frisk svimmel eufori. De skulle have brugt MDPM i stedet for mig. MDPM er tæt på den velkendte 3-FPM, som også blev prøvet før som værdiløs (for mig). MDMP er et så svagt stimulerende middel, at nogle ikke får nogen effekt, læste jeg på nettet.
Servicesikkerhed 9 (men hvem sendte det? Du kunne skrive "BB" indeni)
Leveringshastighed 5 (nok, det er gratis)
Produktets kvalitet 10
Hvor godt blev dine forventninger opfyldt? 0 trist nul. Personspecifik effekt. Jeg er ikke den rette til dette.
EPILOG
Jeg ventede længe på, at parret skulle teste dette. Min anmeldelse tog på alle måder alt for lang tid at udgive, havde personlige problemer at overvinde, men nu er den lavet med billederne, der samler støv. Jeg har lavet min anmeldelse nu, som jeg kan stå for med let forlegenhed over de manglende fotos, men ikke tid til at få det op, jeg skammer mig så meget, og også da jeg blev mindet om af Glitchy, at det tog mere end en uge fra det til ikke at blive redegjort for. Lad være med at blive låst fast i et narrehjul, når du burde få det gjort og virke lidt arrogant. Jeg vil kompensere Glitchy med noget for den lange ventetid (min egen tommelfingerregel). Jeg synes, at denne håndtering af begivenheder er velegnet til at få det perfekt:
TIPS TIL AT GÅ I BEDRIFT MED ANMELDELSEN
Når du får pakken, skal du straks tjekke Glichys trådstarter med anmeldelsesforventninger (regler). Tag de gode billeder så hurtigt som muligt. Husk, at du er anmelder af gratis varer, så du kan forklare turens aspekter. Hvis det er nødvendigt/muligt, så lad også en anden give sin mening til kende. Jeg er glad for, at jeg fik andre til at teste den ubrugelige MDPM. Udfyld alle nødvendige punkter, og få det til at se æstetisk og grammatisk korrekt ud. Jeg skriver mine tekster i Gmail først, da jeg er en dårlig maskinskriver og grammatiker. Hvis du er i en presset situation, må du hellere lave billederne og en okay anmeldelse, selvom den er lidt sjusket og tynd, men den er færdig og væk fra din ryg. Det er helheden i din anmeldelse, der tæller, og du kan tage manglerne med Glitchy privat, og det vil være bedst for dig. Du ved aldrig, om du kommer ud på et skråplan som mig og spilder tiden. Få anmeldelsen op i alle de efterspurgte prøvetest her på vores dejlige side.