mielenkiintoinen! Kiitos paljon! Kirjoitin sinulle yksityisviestin kysyäkseni, olisitko niin ystävällinen auttamaan minua. Näin en kyllästytä ihmisiä kysymyksilläni.
hei. tarvitsen neuvoja. tänään synteesin aikana astia puhkesi ja reaktiomassa sekoittui suureen määrään vettä. reaktio oli toipumisen alussa ja kaikki pysähtyi. nyt minulla on suuri määrä liuosta ilman kerrosten erottumista ja ilman sedimenttiä. näitä oli 50 grammaa propeenia. voiko mitään tehdä, jotta saisin edes osan siitä talteen?
Todennäköisesti se on monimutkainen Al-suola Na[Al(OH)4], se muodostuu seuraavien reaktioiden aikana:
2Al + 2NaOH + 6H2O ==> 2Na[Al(OH4)] + 3H2.
NaOH + Al (OH)3 ---> Na[Al(OH)4].
lisäsin kuitenkin myös pohjaa toivoen, että jotain öljyä kelluisi ulos, ei, mitään ei tapahtunut. Minun täytyy suodattaa alumiini, mutta kun haihdutan veden, eikö jäljelle jää soodan ja propeenin seos? Anteeksi tyhmät kysymykset, mutta olen aloittelija.
Kyllä, sinun on kiteytettävä p2np uudelleen tämän toimenpiteen jälkeen. Älä ole pahoillasi ja epäröi kysyä kysymyksiä. Kaikki täällä olivat kerran aloittelijoita.
Ostan P2NP 2000gr maksun jälkeen, he eivät vastaa sinulle sain nimen tältä foorumilta joten ihmiset eivät luota mihinkään uuteen lisäykseen tällä foorumilla, koska he huijaavat sinua.
kyllä kiitos, jos mahdollista, lähetä viesti tänne, jotta muutkin näkevät sen.
ja siitä hetkestä lähtien, kun on ongelma, muut ihmiset näkevät sen ja toistavat sen .
Ei kiitos, tällä hetkellä on liian vaarallista luottaa tarjouksiin yksityisviesteissä.
He ovat myyjiä, tämä on pimeä verkko, mikä on ongelma ?
Dreadilla offline-huijarit voivat tehdä mitä haluavat. Ihmiset eivät luota yksityisviesteissä oleviin tarjouksiin toistaiseksi...
Jos ne ovat laillisia, ne kirjoittavat sen tänne foorumille, jos he eivät halua tehdä tätä...
löytää joku muu
Hyväksy. Parempi käyttää BB-luetteloa. Voit myös käyttää BB Escrow -palvelua, jotta vältät huijauksen ja säästät rahaa. Lisäksi aiomme siirtää mustan toimittajaluettelon pääsivulle, @HEISENBERG työskentelee jo tämän asian parissa.