Ehdottomasti samaa mieltä LOL, mutta olen löytänyt keinon kiertää natriumetyylisulfaattimenetelmä, joka toimii melko hyvin tällä tavalla, ja jos olet tyytyväinen työskentelyyn dietyylisulfaatin kanssa ja et välitä tehdä laatikkoa, joka kiinnitetään edestakaiseen sahaan ravistelaitteeksi, joka toimii myös melko hyvin. Mutta kun teet natriumetyylisulfaattia, noudata kaikkia tavanomaisia tapoja tehdä se, paitsi että käytät natriumhydroksidia, jonka voin antaa sinulle linkin suureen pitkään menettelyyn, joka koskee tutkimusta, jonka he tekivät natriumetyylisulfaatin tekemisestä, ja lopussa he kertovat, että sinun on jätettävä dekantterilasisi seisomaan päiviksi odottamaan, että liete muuttuu jossain määrin on pakko, mutta jos teillä on todella hyvä tyhjiöpumppu ja voitte vetää syvän alhaisen tyhjiön, niin kun olette purkaneet päälle jäävän etanolin, joka on melko kirkasta, voitte tislata hyvin varovasti, koska natriumetyylisulfaatti hajoaa nopeasti missä tahansa huoneenlämpötilaa paljon korkeammassa lämpötilassa. Vedä syvä tyhjiö ja hankkiudu eroon etanolista, jolloin jäljelle jää natriumetyylisulfaatti. Se ei ole halvin menetelmä, koska alkoholin pitäisi olla vedetöntä alusta alkaen 200 proof ilman denaturoivaa paskaa. Minulle maksoi noin sata dollaria gallonasta kokeillakseni sitä. Mutta pystyn vetämään niin syvän tyhjiön että etanoli tislautui aika pitkälti pois ennen kuin edes levitin Lämpöä. Kun näin sen pääsevän kyllästymispisteeseen annoin sen aika pitkälti vain kuivua siitä eteenpäin. Tällä menetelmällä saat vain puoli mol SES:ää 1 mol väkevää rikkihappoa ja 1,375 mol etanolia kohden. Nämä on yhdistettävä happo ja etanoli alle 20 celsiusasteen koko ajan, jotta estetään sivutoimien tapahtuminen, ja kun ne ovat yhdessä, heitä se jääkaappiin vähintään 12 tunniksi, jotta reaktio saadaan päätökseen. Älkää tehkö mitään sellaista roskaa, mitä näette netissä, että sitä pitäisi kuumentaa 140 asteeseen tai jotain muuta. Minulla on linkki koko menettelyyn, jossa se esitetään, ja se tehtiin perusteellisesti vain natriumetyylisulfaattia varten. Jos voisitte tehdä suuren mittakaavan sentrifugin, tarkoitan jopa kokispulloa, joka roikkuu narussa, ja heiluttaa sitä hemmetin vehjettä päänne yläpuolella jonkin aikaa, voisitte saada vielä suuremman saannon. Mutta paperissa kerrotaan tarkalleen, kuinka paljon natriumhydroksidin alkoholiliuosta on käytettävä hapon neutraloimiseksi ja natriumetyylisulfaatin tuottamiseksi. Tämä vaatii vain hieman kärsivällisyyttä, ja jos voit käyttää tunnin tai kaksi päivässä leikkimiseen sen kanssa, sinulla voi olla tarpeeksi, jotta voit tehdä runsaasti nitroetaania ainakin henkilökohtaista leikkiä varten. Olen aivan varma, että joku voisi skaalata helvetin hyvin, mutta minä vain pelleilen vain henkilökohtaiseen käyttöön. Selitin vähän siitä, mutta jos joku haluaa linkin kysy ja minä löydän sen.