Alfa-PVP synthese (schaal van 1-10kg). Volledige instructievideo.

TERMOBAR

Don't buy from me
Member
Language
🇷🇺
Joined
Feb 23, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Goedenavond, mag ik u om hulp vragen? Ik heb een synthese van Alfa pvp gemaakt op basis van dit recept https://bbforum.eu/tags/a-pyrrolidinovalerophenone Ik heb alles gedaan zoals beschreven, behalve het destilleren van ethylacetaat, ik heb de verzuring op 5 gebracht, in de vriezer gezet en de zouten vielen er niet uit, hoe kan ik de situatie oplossen? Vervolgens heb ik de oplossing ingedampt tot 1/2 bij een temperatuur van 74-77 en weer in de vriezer gezet en alles zonder resultaat, misschien is iemand dit tegengekomen? Help me alstublieft!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Als er zuur in zit, moet je verdampen bij lage temperatuur of onder vacuüm. Je kunt de resten krijgen als zwarte hars. Je moet chemisch zuivere droge aceton gebruiken om dit te kristalliseren. Als het aceton voor huishoudelijk gebruik is, kunnen er problemen ontstaan. Naast aceton is er ook een zuiveringsmethode als je de hars kunt krijgen en oplossen in water. Extraheer het water met een oplosmiddel van onzuiverheden en kristalliseer het product uit een waterige oplossing als het wordt afgekoeld.
 

CalvinCandy

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Heb je het gedaan zoals in de video?
 

TERMOBAR

Don't buy from me
Member
Language
🇷🇺
Joined
Feb 23, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Goedendag, bedankt voor uw hulp, alles is gelukt voor mij, het hele probleem, zoals ik het begrijp, was in ethylacetaat na het volledige bederf en verdunning met droge aceton, ik werd opnieuw aangezuurd en toen vielen de zouten eruit.
 
Top