Alfa-PVP synthese (schaal van 1-10kg). Volledige instructievideo.

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Minder dan zou moeten. Maar er is ruimte voor verbetering
 

spaggydee

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 27, 2022
Messages
12
Reaction score
18
Points
3
Dat zal ik doen en ik zal verslag uitbrengen over de resultaten.

Hopelijk haal ik er iets uit, want gisteravond heb ik een kleine A/B-extractie geprobeerd om te zien of dat zou helpen om het op te schonen, maar halverwege was de natriumhydroxide op. De plaatselijke winkels waren gesloten en omdat ik ongeduldig was, heb ik toen overvloedige hoeveelheden natriumcarbonaat gebruikt om het resterende HCL uit mijn materiaal te neutraliseren.
Sindsdien heb ik het grootste deel van de zoute waterige laag verwijderd en heb ik nog steeds de organische laag.

Om een lang verhaal kort te maken - ik heb mezelf veel werk bezorgd om waarschijnlijk de verkeerde redenen. Wens me succes!
 

komkom

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 28, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
1. In video presenteren: ~1 kilo (~700ml) bromovalerofenon?
2. Zijn deze verhoudingen correct? 100g(bk),110ml(pyrrolidine),400ml(EtAc),60ml(gedestilleerd water)?
3. In video voegt u water toe bij aminatie fase, maar in forum tekst-bericht aceton toegevoegd, wat verschil?
 

spaggydee

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 27, 2022
Messages
12
Reaction score
18
Points
3
Pyrrolidine kan worden bereid via decarboxylering van proline door het te refluxen met acetofenon als katalysator.

Er zijn ook andere publicaties over het gebruik van andere katalysatoren, maar als je toegang hebt tot acetofenon is dat naar mijn mening het eenvoudigst. Wat betreft het proces en het schoonmaken.
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
het had moeten werken
wat is het resultaat?
 

spaggydee

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 27, 2022
Messages
12
Reaction score
18
Points
3
Sorry voor de late reactie. Het leven stond in de weg en een paar experimenten namen mijn tijd in beslag.


Ik heb een handvol succesvolle synths gehad die weinig opbrachten, en ik heb een handvol synths die niets opbrachten. Ik heb alle 'moederlikeur' bewaard van zowel succesvolle als mislukte pogingen.

Nu heb ik ongeveer 2 liter van dit moederwater, waarvan het meeste waarschijnlijk water en natriumzout en carbonaatvervuiling is.

Iemand tips voor het reduceren en/of extraheren van het beoogde product?
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63

100 g bk, 100 ml pyrrolidine (~90 g), 400 ml EtAc
dit zijn de juiste verhoudingen voor de AMINATION stap
na voltooiing van de reactie 600 ml water toevoegen om de organische fase te wassen en te scheiden
aceton wordt toegevoegd vóór het aanzuren, nadat de organische laag is gescheiden van de waterige laag.
 

dkemist15021982

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 31, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik van de scherpe pyrrolidinesmaak afkom die ik heb bij mijn zelfgemaakte pvp?
 

The Silent Chemist

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2022
Messages
22
Reaction score
12
Points
3
Je moet de vrije base eerst voorzichtig wassen met water om de pyrrolidine te verwijderen, daarna volgt je standaard herkristallisatie uit aceton of ethanol.
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Als ik 50-60 g a-pvp per 100 g 2-broomovalerofenon krijg, hoe kan ik dan de opbrengst verhogen?
 

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 6, 2022
Messages
23
Reaction score
35
Points
13
Deze vraag van jou is extreem aspecifiek, want je hebt nooit gemeten bij welk deel van de synthese je verlies in totale opbrengst opmerkt.

Laten we ook niet vergeten dat als je schone, alfa van de alfa-pvp's wilt, je hoe dan ook zult moeten zuiveren en kristalliseren en dan opnieuw kristalliseren tot je van woede aan je eigen haar begint te trekken, tot het punt waarop de alfa-pvp op een niveau is dat voldoet aan de behoeften van jou of je klanten, want afhankelijk van hun manier van toediening, als het product niet schoon genoeg is, zullen ze boos zijn over de smaak als het verdampt is, de bijtende werking als het intraveneus toegediend wordt, of geïnsuffleerd.

Probeer bij het toepassen van het hierboven genoemde enkele berekeningen te maken en noteer ze ook bij elke stap in je procedure, probeer dan te zien of er problemen zijn en vergeet niet om het te zuiveren. 😁
 

Germanium

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2022
Messages
23
Reaction score
4
Points
3
Als je α-PHP wilt maken, vervang je valerofenon dan door hexanofenon en volg je dezelfde methode?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Ja, correct.
 

Germanium

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2022
Messages
23
Reaction score
4
Points
3
Hartelijk dank!
 

komkom

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 28, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
hmmm, hoe kan ik de hoeveelheid aceton (ml) berekenen (kristallisatiefase, nadat de waterlaag is verwijderd) en (~ ml) zoutzuur (om de oplossing niet te zuur te maken)?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Je kunt de equimolaire verhouding gebruiken en de pH van de oplossing controleren.
 

viking1111

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Dus als ik bijvoorbeeld 80 l freebase in EA heb na het wassen met water, hoeveel l aceton moet ik dan gebruiken.
 

danim18

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 11, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
jongens deze reagentia is voor hoeveel gr a-pvp ?
Reagentia:
  • Valerofenon (CAS 1009-14-9) 1 kg;
  • Broomwaterstofzuur (HBr) 290 ml 48%;
  • Waterstofperoxide (H2O2) 190 ml 35%;
  • Pyrrolidine 1100 ml (CAS 123-75-1);
  • Ethylacetaat 4 L;
  • Natriumcarbonaat (Na2CO3) 20% aq oplossing;
  • Diethylether (Et2O) 50 ml;
  • EtOH 50 ml;
  • Dibenzoyl-D-wijnsteenzuur 12,7 g, 35,5 mmol;
  • Dichloormethaan (CH2Cl2) 830 mL;
  • Hexaan 1100 mL;
  • Zoutzuur conc. 35% (HCl);
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Het rendement is kwantitatief, ongeveer 100%.
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
800
Points
83
Het is aan te raden om extractanten altijd uit een vrije base te verdampen vóór de kristallisatiefase.
 

bdog21

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Dec 18, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Dus in het eerste deel, het synthetiseren van 2-broomovalerofenon uit valerofenon, hoeveel 2-broom zal dat ongeveer opleveren? Ik vraag me dat af, want als je gewoon zou beginnen met het kopen van 2-broomovalerofenon en die stap over zou slaan, hoeveel zou je dan nodig hebben om in de rest van de verhoudingen te passen, etc. en hoeveel a-pvp zullen de opgegeven hoeveelheden uiteindelijk opleveren?
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Mijn team is het grootste in de GOS-landen voor de productie van bijvoorbeeld zout.
Ons belangrijkste product op het gebied van cathinonen is A-PVP hydrochloride.
Met onze productietechnologie kunnen we de hele cyclus van begin tot eind doorlopen.
Alle precursoren die in de praktijk worden gebruikt, worden door ons team geproduceerd.
De brominering wordt op industriële schaal uitgevoerd met de absorptie van broomwaterstofzuur.
Het gebromeerde keton wordt geneutraliseerd en vervangen door pyrrolidine.
Dan volgt de fase van het verkrijgen van zout en kristallisatie.
Mijn product heeft uitstekende organoleptische eigenschappen en een hoge zuiverheid.
Wij zijn de kracht van de chemische industrie.
Klaar om samen te werken met fabrikanten en groothandelaren.
Bij ons kunt u leren hoe u op industriële schaal kunt bromineren of u kunt al kant-en-klare gebromineerde ketonen gebruiken. Verhoog uw productievolumes honderden keren!
Begin met ons samen te werken,
wij zijn het beste team uit het GOS.
 

Attachments

  • GegUnP73Kx.jpg
    GegUnP73Kx.jpg
    3.8 MB · Views: 462
  • 3ZrbIT8kNO.jpg
    3ZrbIT8kNO.jpg
    4.9 MB · Views: 484
  • vdWhNb3oTq.jpg
    vdWhNb3oTq.jpg
    4.9 MB · Views: 464
  • pXDkTQfY59.jpg
    pXDkTQfY59.jpg
    3 MB · Views: 459
  • oFQLnT7ea5.jpg
    oFQLnT7ea5.jpg
    3.8 MB · Views: 490
  • EQRNxI7P3W.jpg
    EQRNxI7P3W.jpg
    3.6 MB · Views: 467

VamonosPest

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 9, 2022
Messages
20
Reaction score
25
Points
3
Waar zou ik pyrrolidine door kunnen vervangen?
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Methylamine. U krijgt ook een goed product.
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Je schreef nogal voor de hand liggende dingen. Wat is de hoofdgedachte van je bericht?
 

Caleb

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2023
Messages
27
Reaction score
27
Points
18
Eigenlijk was het idee om (opnieuw) te laten zien dat mensen die stoffen gebruiken als criminelen worden behandeld.
Op sommige plaatsen worden ze zelfs erger gezien dan kinderlokkers en zelfmoordterroristen.
Dit spreekt voor zich.
 
Top