- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37
Een heel belangrijk ding over Tsjechische pervitine dat tolueen gebruikt. Op Tsjechische straten krijg je voor 90% nat spul dat tolueen bevat. Dit heeft een "quick heat" effect bij het aanbrengen. Met crystal meth scherven voel je "knijpen" vanwege HCL. Tsjechische pervitine bevat ook veel ongebalanceerde restjes (fabrikanten hier geven geen fuck om zuiverheid) ... zoals jodium en soms zuur uit batterijcellen. (Dit kan schadelijk zijn voor het leven!)
+Het komt ook vaak voor dat je "oververhitte bruine troep" vindt die je lang kan ophouden...
Tsjechische pervitine heeft niets met zuiverheid te maken, maar je kunt je in ieder geval sneller voelen dan 90%+ meth.
Pure meth is glad. Pervitin is als schuurpapier en scherp.
Ik heb veel soorten meth gebruikt. Tsjechische troep is gekker en ook veel gevaarlijker.
Tsjechische drugsverslaafden willen meestal geen pure kristallen, omdat ze zich dan niet goed voelen.
Ik heb nu net Crystal uit Nederland, maatjes hebben niet genoeg...
+Het komt ook vaak voor dat je "oververhitte bruine troep" vindt die je lang kan ophouden...
Tsjechische pervitine heeft niets met zuiverheid te maken, maar je kunt je in ieder geval sneller voelen dan 90%+ meth.
Pure meth is glad. Pervitin is als schuurpapier en scherp.
Ik heb veel soorten meth gebruikt. Tsjechische troep is gekker en ook veel gevaarlijker.
Tsjechische drugsverslaafden willen meestal geen pure kristallen, omdat ze zich dan niet goed voelen.
Ik heb nu net Crystal uit Nederland, maatjes hebben niet genoeg...
- Reaction score
- 3
Ook pervitin is een naammerk van de meth gebruikt door de wehrmacht
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37