Efedrine extractie uit pillen methoden

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,567
Deals
1
Heb je begrepen wat ik hierboven schreef? Je kunt proberen om deze oplossing op te lossen in water en te scheiden van PEG door alkalische extractie. Je krijgt dan tolueen (of een ander geschikt oplosmiddel) met PseudoE vrije base). Vervolgens zuur extraheren om PseiudoE te scheiden van Ibuprofen.

Last edited by a moderator:

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
He will get a massive emulsion because that peg is loading in their with a non ionic surfactant meant to encased anything in there as soon as the pH is raised...

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,567
Deals
1
Ja, je hebt gelijk.

Joyboy56

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Kan ik de 2e methode gebruiken voor het extraheren van chloorfeniraminemaleaat en pse?

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Are these methods still good or have things changed. The problem inactives that is see in my pill in trying to extract is polyethylene glycol....polysorbate 80...and hypromellous... the rest of the stuff can be dealt with... there some wax also. Ill send a picture of the inactive ingredients. The pills are red 30mg film covered and it seems they dont have providone in them. The surfactant in there makes an absolute mess if you add base which I tried first the old normal way just to see what happens. I haven't tried doing this in awhile and the pills have definitely changed. Thanks if you can help.

Attachments

• fEw89W5AVP.jpg
    fEw89W5AVP.jpg
    671.9 KB · Views: 2

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Employee
Solutions
4
Reaction score
1,576
Deals
1
Gewoon...Wow. Deze thread is de grootste shit-show op de hele site. Het heeft me ervan overtuigd dat
T er geen trots meer is in deze wereld. Het is vervangen door de "ik ook" ideologie waar iedereen het slachtoffer is van alles waar ze het slachtoffer van kunnen worden. Deze generatie is de meest luie in de geschiedenis van de mensheid. Als je honger hebt, steek je je kom uit en smeekt om eten.
Als je het koud hebt, steek je je hand uit en smeek je om een deken. Communisme. Daarom werkt het nooit. Omdat de prikkel om hard je best te doen is weggenomen. Of je nu hard werkt of helemaal niet, degenen die hard werken worden gedwongen om de niet-werkers te ondersteunen en de vruchten van hun arbeid te delen met mensen die weigeren om de werklast te delen.
Ik benijd je niet @G.Patton, jij bent de enige werkbij in deze thread en je hebt waarschijnlijk meer dan 100 vragen beantwoord. Sommige heb je 3 of meer keer beantwoord