- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 52
Hallo, ik heb een vraag over het Sand Mayer-proces. Zal ik klaar zijn met het proces en alleen GBL overhouden als ik stop na stap 4 in het extractiegedeelte, omdat het lijkt alsof alles daarna GHB wordt?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 3,001
- Deals
- 1
Hallo, als ik het goed begrijp, wil je GBL van de Sandmeyer-reactie. Ja, je kunt het krijgen bij de 4e stap.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 3
- By Jeffrey B.
cool, ik heb GABA gevonden in de vorm van gelatinecapsules met alleen microcelulose als vulmiddel, en ook in zakken van 50 gram van twijfelachtige zuiverheid voor ~ $10 per stuk, dus de pillen zijn goedkoper EN zuiverder. Ik kan ook NaNO2 kopen als een soort tuinproduct van een chemische leverancier voor $8 per kilo lol. Ik ben verbaasd dat niemand hier (Polen) GHB maakt, het is zo makkelijk maar ik heb het nog nooit op de markt gezien. Ik zal updaten wanneer ik effecten en/of vragen heb
Eigenlijk is het nog steeds een beetje onduidelijk als ik zowel destillatie als extractie moet doen met DCM, hoe zorg ik er dan voor dat ik GBL destilleer? Zit de RM niet vol met water? De BP van GBL is 204,6 °C, dus kook ik de RM tot de damptemp. 204,6 °C bereikt en verzamel ik vanaf daar?
Alvast bedankt
Eigenlijk is het nog steeds een beetje onduidelijk als ik zowel destillatie als extractie moet doen met DCM, hoe zorg ik er dan voor dat ik GBL destilleer? Zit de RM niet vol met water? De BP van GBL is 204,6 °C, dus kook ik de RM tot de damptemp. 204,6 °C bereikt en verzamel ik vanaf daar?
Alvast bedankt