Mephedrone (4-MMC) Synthese [2B4M, Etyhylacetaat, Methylamine HCl].

c01db100d_india_mephedron

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 16, 2024
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Kunnen we

MA HCI vervangen door
METHYLAMINE (mono) 40%
CAS.nr: 74-89-5

Gerangschikt op

2-Bromo-4-methylpropiophenone 1451-82-7
Acetaat
NaOH
Aceton


Vertel me als we nog iets nodig hebben?
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
Ja, u kunt en hoeft niets meer
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
🤔 Dus een of andere thuisscheikundige maakt methylazaniumchloride en maakt het zo goed schoon dat het, nadat de persoon de methylamine heeft vrijgegeven, puurder is dan de SIGMA ALDRIDGE 40% METHALAMINE OPLOSSING?! Neem me niet kwalijk, ik heb sinds vrijdag een ons cocaïne gebruikt, maar ik vind dat verdomd moeilijk te geloven. Ik heb het een paar keer gemaakt met chloroform en gedestilleerde methanol om het schoon te maken en het was nog geen 90% puur.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Kunt u uw punt in andere woorden beschrijven? Ik weet niet zeker of ik de ironie daar niet heb begrepen :)
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
Hoeveel frebasee verliest u als u zich met water wast?
 

taricshop

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
waarom gebruikt u methylamine hcl in plaats van 40% in water?
 
View previous replies…

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
ongeveer 30%
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Ik gebruik HCL in plaats van AQ omdat AQ meestal niet van zulke goede kwaliteit is.
 
  • Like
Reactions: $!$

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Vertel ons meer. Als je th3 hcl deprotoneert in een oplosmiddel, dan bevinden de producten zich in het oplosmiddel. Zout, voornamelijk misschien een beetje water? Dus je moet een apparaat gebruiken om het gas direct te drogen en te injecteren, in plaats van een oplossing te verzadigen? Anders zit het vol zout, onbereikt product en nu is het nat, wat niet erg zou zijn als het 3 oplosmiddel water is, maar wat een verzadigde methanoloplossing zou verpesten. Mis ik iets?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
In het algemeen heb je gelijk, het is op deze manier en op deze manier handelen is niet volledig juist en het was een riskante manier, maar het is een eerste stap in het bereiken van een betere opbrengst, dus ik deelde mijn ervaring - sommige mensen hebben problemen om een goed product te krijgen van aq 40% en deze stappen zijn eenvoudiger en meer opbrengend - dus ik kan in ieder geval geloven dat het de betere manier is voor degenen die problemen hebben om überhaupt een "goed product" te krijgen. Maar natuurlijk zijn er nog reactieproducten. Ik heb nog steeds niet bedacht hoe ik daar vanaf kom, in plaats daarvan denk ik aan een eenvoudigere manier om aq40% van hcl te preeparen en alles in één synthesestap te doen (om 4mmc te krijgen) of direct gas te gebruiken zoals je zei tijdens de reactie.
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
Ik ben op jouw manier gemaakt en alle chemicaliën zijn zuiver als ik methyloamine hcl gooi en alle olie meng, verandert de kleur niet glas is heet maar olie is watergroen. Ik was 4 keer gooien zuur gooien naar vriezer en de volgende dag het filters wat het ontvangt is een oog-brandend poeder, ik denk dat het tot 2b4m ...
Ik was gemaakt op jouw manier alle chemicaliën is zuiver voor shure als ik gooi methyloamine hcl ik meng alle olie geen verandering kleur glas is heet maar olie is water groen. Ik was 4 keer gooien zuur gooien naar vriezer en de volgende dag het filters wat het ontvangt is een oogverbrandend poeder, ik denk dat het tot 2b4m ...
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Ik heb nog nooit brandende ogen gehad, maar het zou kunnen wijzen op tahts 2b4m daar, maar waarom niet zeker?
probeer misschien eerst je 2b4m te herkristalliseren en kijk naar het resultaat.
Ook kunt u een beetje meer tijd voor exotermische reactie 40-50 minuten in totaal om te zien
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
Reagentia: 13,5 g NH2CH3*HCl in 15 ml water 7,9 g NaOH in 20 ml water 11,4 g 2-broom-4'-methylpropiofenon 6 ml 37% HCl + 24 ml water 115 ml tolueen 225 ml water aceton Bereiding: Aan r-ru 11,4 g (50 mmol) 2-broom-4'-methylpropiofenon in 25 ml tolueen bij 20 graden C wordt binnen 5 minuten 6,2 g methyloamine in 35 ml water toegevoegd (rr risico door de onderzoeker 7,9 g NaoH in 20 ml koud water aan r-ru 13,5 g NH2CH3*HCl in 15 ml water). De inhoud van de kolf wordt gemengd bij 20-25 deg C gedurende 16 uur (of in O deg C gedurende 24 uur). Gedurende deze tijd wordt het mengsel overgegoten in 150 ml koud water. Het wordt per fase gescheiden en de waterige fase wordt geëxtraheerd met 2x20 ml tolueen. De gecombineerde tolueenfasen worden geëxtraheerd met 3x25 ml water en 2x15 ml r-rem HCl. De gecombineerde zure fasen worden gewassen met 2x25 ml tolueen en het water verdampt onder vacuüm tot droogte. Het overblijvende witte neerslag wordt gezuiverd door kristallisatie uit 20 ml aceton. gehalte van 4,8 g (45%) mephedrone*HCl Wat denk jij?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Ik heb het niet op deze manier uitgevoerd, dus ik heb geen mening.
Het lijkt erop dat er veel reagentia nodig zijn en dat de opbrengst niet erg hoog is.
 
  • Like
Reactions: $!$

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik ben helemaal geen chemicus. Als ik hiernaar kijk en getallen in mijn hoofd probeer te kraken, lijkt het erop dat je CH³NH²hcl stoichiometrisch is met je 2-b-4-mp. Ik herinner me dat ik me eerder afvroeg of iemand anders deze zelfde reactie had berekend en toen ik de video terugkeek, bleek dat de gebruikte hoeveelheid 4x was. Misschien laat mijn geheugen me in de steek maar er is een video voor deze reactie
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Ik ken geen video, ik weet wat deze synthese precies inhoudt.
maar ik heb een belangrijk punt:
1. mensen meestal niet schoon product anyways, veel blauw / wit / zwart 20% opbrengst?
dus waarschijnlijk deze is beter anyways dan dat
Iedereen die geleerd heeft of moeite heeft gedaan om te leren, weet wat deze reactie doet.
Begrijp je wat ik bedoel?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
maar natuurlijk respecteer ik een dergelijke opmerking :) zijn 1e
 

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
182
Reaction score
21
Points
18
Hoeveel g 2-iodo-4'-methylpropiofenon moet gebruikt worden in deze synthese? Kun je de hele berekening uitschrijven?
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
Dezelfde
 

pugzarmyl

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 9, 2024
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Het zou geweldig zijn om een video te hebben van deze synthese 😁
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
Gemaakt en alle mensen laten zien forum
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
Op deze manier wordt een fout gemaakt.
Ik verander een aantal stappen en krijg mooie gele olie als ik klaar ben mix en hoeft niet mix 30min is exotermic solvate....
U zegt dat u groen en wanneer u klaar bent wassen door water geel dit is uw probleem ook omdat groene kleur u krijgt omdat
Alle methyloamine heeft niet gereageerd en daarom heb je een groene kleur, de mijne is voor ochtendurine nadat de reactie is voltooid.
 
Top