Mephedron synthese (4-MMC) in NMP oplosmiddel. Op grote schaal.

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Je kunt een vergelijkbare hoeveelheid gebruiken
 

Lucy123

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2022
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Hoi William. Ik heb de n-methyl-2-pyrrolidon (NMP) vast. Moet ik water toevoegen om het te verdunnen? Hoeveel? Hartelijk dank!
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Oké, dank u
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
We hebben al een succesvolle synthese van 3cmc uitgevoerd. De hulp werd zeer op prijs gesteld.
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Mijn felicitaties, vriend! Je bent de beste! Kun je, na zo'n groot succes in het onderwerpen van stoffen, je unieke ervaring met deze synthese delen met je fans? Want ik probeer al ongeveer een maand om een mager maar succesvol resultaat te krijgen in 3cmc synthese, maar tot nu toe heb ik alleen maar fiasco's gehad. Ik heb al 5 verschillende oplosmiddelen geprobeerd, ik heb zelf aceton gedroogd door destillatie en met watervrij magnesiumsulfaat, maar na aanzuren en dagelijkse blootstelling van het glas 🥛met het product op🌡️ -20⁰C, was er zelfs geen spoor van kristallisatie. Kunt u mij in het begin het CAS-nummer van de uitgangsstof vertellen?
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Hier is het resultaat van het 3cmc
 

Attachments

  • i4rM0FZRSW.jpg
    i4rM0FZRSW.jpg
    128 KB · Views: 490

Yavuz1453

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 15, 2022
Messages
11
Reaction score
18
Points
3
meneer, ik wil het alleen thuis maken. kan het in een pot worden gemaakt en welk materiaal moet ik kopen help me alsjeblieft als je me kunt helpen met het zadel zou ik zeer dankbaar zijn dank je wel
 

Lucy123

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2022
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Hallo William,
Het veranderen van 2-broom-4-methylpropiofenon met 2
broom, 3-chloorpropiofenon zal me 3cmc opleveren. Hartelijk dank!
 

Lucy123

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2022
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Bedankt Selassy! Ik denk dat ik dezelfde verhoudingen moet aanhouden voor de andere stoffen? Ik moet toegeven dat ik geen scheikundige kennis heb.
En een andere vraag: Hoe moet ik het eindresultaat kristaliseren? Ik stel al jullie hulp erg op prijs!
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Ja, u kunt dezelfde hoeveelheden en verhoudingen gebruiken.
 

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
16
Points
8
Welke stap moet ik uitvoeren als ik het broom nog moet laten reageren met 4-methylpropiofenon. In welke hoeveelheid voor deze schaal? Daar heb ik toch ook benzeen voor nodig?
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Is er een vervanger die kan worden gebruikt in plaats van benzeen? Het is zeer kankerverwekkend en vluchtig. Zo niet, is er een levensvatbare synth van het op grote schaal. natriumbenzonaat en natriumhydroxide destillatie lijkt me niet levensvatbaar voor grote schaal. importeren is de enige optie? bedankt.
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
51
Points
28
wacht tot je 2b4m ruikt. ik zwem nog liever in wasbenzine
 

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
16
Points
8
Wat is de theoretische opbrengst mephedrone van dit syntheseschema?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
40-60% Zijn praktische opbrengsten. Theoretisch is 100% =)
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Kan benzeen worden vervangen door tolueen?
 

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Hallo, ik heb deze synthese getest en heb er een paar vragen over:

1. Wanneer je methylamine 40% toevoegt in punt 3, doe je dat dan in één keer of in kleine porties en zorg je er daarbij voor dat het mengsel niet warmer wordt dan 60 graden?

2. in punt 4 wordt koud zuiver water genoemd, kan dit met droogijs worden afgekoeld tot deze 3-5 graden C?

3. in punt 8 wordt ijskoude aceton genoemd, kan ik hier een grote hoeveelheid droogijs aan toevoegen om het te koelen tot -30 / -50 graden C?

4. in punt 9 wordt gezegd dat het geheel in de vriezer moet, wat is het doel hiervan en is het nodig?


In het algemeen heb ik deze synthese getest, ik moet toegeven dat het werkt en fabelachtig eenvoudig is, niet minder heb ik aceton gebruikt bij 5-10 graden C, waardoor het eindproduct blauw werd en onmogelijk af te spoelen was. Ik denk dat het te maken heeft met de warme aceton, bij punt 8, waardoor een dimmer of een andere vorm van onzuiverheid ontstaat. Begrijp ik dit goed?

Graag zou ik iemand met verstand van zaken willen vragen om antwoord te geven op bovenstaande 4 vragen. Groeten
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hallo.
natuurlijk
ja, maar je water zal in ijs veranderen
Ja, maar je hoeft niet zo koud aceton te gebruiken. -5-10 *C is genoeg
Het doel is kristallisatie. Lage temperatuur helpt om kristallen van mephedrone te vormen vanuit een oplossing.
 
Top