Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Kookplaat, verwarmingsmantel (kan te veel zijn, zelfs op laag), zeker geen open vuur.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
676
Deals
8
100% zeker dat ik in grammen volgende batch foto's zal maken. Ik heb 254gr freebase uit 287gr P2NP.

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
38
Ik kreeg niet veel zoutneerslag toen ik fosforzuur toevoegde aan mijn 67g p2np batch.
Zal dit veranderen tijdens het invriezen? Ik dacht dat ik de instructies goed had opgevolgd.
Ga je na het toevoegen van p2np meteen over op cucl of moet ik wachten tot het niet meer reageert?
Ik heb het na het toevoegen van de loog geschud en ongeveer een uur laten staan, en bij het extraheren met ipa heb ik het laten scheiden en toen 3/4 keer opnieuw gemengd.
Ik heb de ipa vacuüm gedestilleerd bij 50-60oC, was dit te heet?
misschien heb ik het te snel aangezuurd, want mijn sep funeel had nog steeds de waterige laag (ik doe 2 ipa extracties voor het geval dat) dus ik gebruikte een spuit en het was niet precies druppelsgewijs....
Iemand een idee? Ik zal een update geven nadat het een nacht in de vriezer heeft gelegen.

Johnny Ringo

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Reaction score
0
Habe es auch versaut beim ersten mal gucke grad nach lösungen und schließe mögliche fehler aus. Hat sich bei dir auch nur ein kleiner teil umgewandelt und es ist größtenteils flüssig geblieben?

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Ik hoorde van patton hier dat je het eerst moet verwarmen. Iets wat ik nog nooit heb gedaan met zwavelzuur, maar mijn zuur is dan ook vrij zuiver.
Bestel uit Polen als je in de EU bent, ze verkopen je vaten van letterlijk alles lol

Johnny Ringo

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Reaction score
0
Darfst du mir hier verraten woher du die schwefelsäure beziehst oder muss ich dir privat schreiben? Habe grad probleme welche zu beschaffen nur phosphorsäure iaz für mich aktuell laufend zugänglich.