Beveel een methode aan voor de eerste METH synthese, ik heb alle reagentia!

MethSpawner

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 13, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Gegroet mede-hiveminds!

Ik begin binnenkort met mijn reis naar het maken van meth. Ik heb toegang tot de meeste benodigde reagentia zoals efedrine, pseudo,
rode p, methylamine en p2p. Het probleem is dat ik weinig tot geen chemische kennis heb en dat dit mijn eerste synthese wordt.
is dit te doen voor een complete newbie en zo ja, welke methode van synthese raden jullie aan? Zouden jullie zeggen dat de racemische routes - p2p met
n-methylformamide ,,Leuckart reactie" of P2P door NaBH4 reductie moeilijker zou zijn, omdat ik bij hen een chirale katalysator moet gebruiken voor de imine hydrogeneringsstap?
de imine hydrogeneringsstap te doen? Omdat ik de juiste stereochemie nodig heb - D-meth.Also zou ik dezelfde apparatuur nodig hebben voor alle methoden van
synthese zoals weergegeven in deze post:
of is het niet nodig met de efedrine routes?

Ik zou heel dankbaar zijn voor wat advies over de zaak jongens en voor wat hulp tijdens de synthese operatie.I zal proberen opnemen van de
Ik zal proberen het proces op te nemen en hier te uploaden omdat je met video's gemakkelijker leert.

PS: methoden die middelgrote/grote schaal productie opleveren hebben de voorkeur
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,651
Solutions
2
Reaction score
1,757
Points
113
Deals
666
Wat is het doel van dit onderwerp? Zijn er niet genoeg onderwerpen over methamfetaminesynthese?
 

MethSpawner

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 13, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Doel is om een aanbevolen methode te ontvangen met in gedachten dat ik alle reagentia beschikbaar heb.De meeste gebruikers hier moeten een specifieke methode van synthese kiezen als ze toegang hebben tot alleen efedrine, bijvoorbeeld.Welke van deze methoden zou gemakkelijker zijn voor het doel? Ook om iemand te vinden die bereid is om advies te geven tijdens het syntheseproces als ik een beginner ben.U kunt de draad sluiten als u het beledigend vindt, meneer.
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,651
Solutions
2
Reaction score
1,757
Points
113
Deals
666
Alle methoden zijn al beschreven. Ze worden allemaal aanbevolen. Je moet kiezen wat voor jou werkt. Als je geen ervaring hebt met synthese, maar wel alles hebt wat je nodig hebt om te beginnen met synthetiseren, schrijf dan naar een van de experts.
 

MethSpawner

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 13, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
In ieder geval bedankt voor de input ser!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
774
Reaction score
1,053
Points
93
Kun je een volledige lijst van je reagentia geven?
Sommige efedrine vereist ook de scheiding van isomeren. Wat is jullie efedrine?
Deze apparatuur kan worden gebruikt, maar er kan ook een andere apparatuur zijn.
Ik heb details nodig, een volledige lijst van reagentia en andere voorwaarden, lokalen, volumes. Je kunt hier praten of een PM schrijven
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
94
Points
18
en als je uit Europa komt en precursoren nodig hebt, raad ik leverancier Constantylious aan

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/index.php?members/constantylious777.121/#resources
 
Last edited by a moderator:

MethSpawner

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 13, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Zeer nuttige bijdrage, petje af voor jou!
 
Top