Intressant! Tack så mycket! Jag skrev ett privat meddelande till dig för att se om du skulle vara så snäll att hjälpa mig. På så sätt tråkar jag inte ut folk med mina frågor
hej. jag behöver råd. idag under syntesen brast kärlet och reaktionsmassan blandades med en stor mängd vatten. reaktionen var i början av återhämtningen och allt slutade. nu har jag en stor mängd lösning utan separation av lager och utan sediment. dessa var 50 gram propen. kan något göras för att åtminstone återvinna en del av det
Troligen är det ett komplext Al-salt Na[Al(OH)4], som bildas under följande reaktioner
2Al + 2NaOH + 6H2O ==> 2Na[Al(OH4)] + 3H2
NaOH + Al (OH)3 ---> Na[Al(OH)4]
men jag tillsatte också basen i hopp om att lite olja skulle flyta ut, nej, ingenting hände. Jag måste filtrera aluminiumet, men när jag avdunstar vattnet, kommer det inte att finnas en blandning av soda och propen kvar? Jag är ledsen för de dumma frågorna, men jag är nybörjare
Ja, du måste omkristallisera din p2np efter denna procedur. Var inte ledsen och tveka inte att ställa frågor. Alla här har varit nybörjare en gång i tiden.
Jag köper P2NP 2000gr efter betalning, de svarar inte på dig Jag fick namnet från det här forumet så folk litar inte på något nytt tillägg på det här forumet eftersom de lurar dig
ja tack om möjligt posta här så att andra människor ser det till
och från det ögonblick det finns ett problem ser andra människor det och spelar om det.
Nej tack, det är för tillfället för farligt att lita på erbjudanden i privata meddelanden.
De är säljare, det här är dark net, vad är problemet?
Med dread kan offlinebedrägerier göra vad de vill. Människor litar inte på några erbjudanden i privata meddelanden för nu
om de är legitima, publicerar de det här i forumet om de inte vill göra detta
hitta någon annan
Håller med. Bättre att använda BB Listing. Du kan också använda BB Escrow-tjänsten för att undvika bluff och spara dina pengar. Dessutom kommer vi att flytta svart lista över leverantörer på huvudsidan, @HEISENBERG arbetar redan med den här frågan.