1-Fenyyli-2-propanonin (P2P) Leuckart-aminointi amfetamiiniksi ja metamfetamiiniksi. Smale-asteikko.

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,696
Solutions
3
Reaction score
2,821
Points
113
Deals
1
Käytätkö refluksilauhdutinta ja huurteenpoistoa?
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
G.Patton: DCM:n sijasta amfetamiinisynteesissä? Vai pitäisikö minun käyttää ksyleeniä sen sijaan? Tarkoitan, kun olen tehnyt hydrolyysin.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,696
Solutions
3
Reaction score
2,821
Points
113
Deals
1
Tutustu siihen tarkoitettuun aiheeseen ja kysy siellä. Ei täällä.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Jaan taulukon kanssasi.
Khi3lZJupI
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
277
Points
63
Ehkä on vain reilua lisätä, että yli 180 °C:n lämpötilat, kuten mainitut 200 ja 210 °C, tuhoavat varmasti P2P:n ja jopa formamidin täysin, syntyvät höyryt ja kaasut ovat erittäin myrkyllisiä. Tuuleta kaikki lauhduttimen yläosasta tuleva ulospäin! Vakavasti!
Pidä lämpötila alle 180 °C:n, mieluummin alle 175 °C:n, ja kalibroi infrapunalämpömittari käyttämääsi kolviin/asetelmaan, tai et koskaan tiedä tarkalleen, kuinka kuuma se on.

Onnea matkaan
 
View previous replies…

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
150
Reaction score
82
Points
28
Isomeerien erottelua koskeva vastaava paperi
 

Attachments

  • JuqFbr0xSp.jpg
    JuqFbr0xSp.jpg
    1.6 MB · Views: 47

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
277
Points
63
Ja ilmaisena palveluna omalta osaltani P2P:n suhdeluvut:

Formamidi 50 ml 1,5 mol
muurahaishappo 56 ml 1,5 mol
P2P 66 ml 0,5 mol
 
View previous replies…

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Jälleen kerran, en todellakaan ymmärrä tätä. En koskaan tule ymmärtämään. Miksi ihmiset haluavat syntetisoida amfetamiinia ja epäonnistuvat, vaikka joku antaa oikeat moolisuhteet, ja sitten he valittavat, että he ovat tehneet kaiken niin kuin menettelyssä sanottiin, ja epäonnistuvat yhä uudelleen ja uudelleen. Jopa silloin, kun annetaan oikeat moolisuhteet, on niin paljon asioita, jotka on tiedettävä. Tai joskus jopa hyvin vähän, mutta se pieni määrä tietoa on useimmiten ratkaisevaa tietoa, jotta asiat saadaan toimimaan. Kuten kuinka monta kertaa ylimääräistä reagenssia oikeassa moolisuhteessa PITÄÄ olla reaktiopullossa, jotta asiat toimisivat. Jos olet liian laiska lukemaan edes yhtä hyvää, suoraan asiaan menevää keittokirjaa, tai jos et vain ole tarpeeksi kiinnostunut löytämään ja lukemaan edes yhtä amfetamiinikeittokirjaa, mikset vain osta yhdistettä? Näillä foorumeilla näen täällä sellaisia ihmisiä, joita en ole koskaan nähnyt niin paljon missään. Kyllä, on erittäin hyvä opettaa vähän ja antaa hyviä neuvoja, enkä ole itse Einstein, mutta olen opiskellut kaikki reaktiot internetistä. Foorumisynteesejä, lukenut kasan kirjoja ja patentteja, reaktioita eri sivustoilla. Ladannut monia orgaanisen kemian peruskirjoja jne. Olin koulussa huono kemiassa, koska itse koulu ei kiinnostanut. Yhtään. Mutta kun aloin opiskella kemiaa noin 8 vuotta sitten, olen koukussa kokeilemaan uusia synteesejä, en enää huumeita. Mutta tämä on vain minä, jokainen on erilainen, mutta joskus ärsyttää niin paljon, että on pakko sanoa jotain. Ja rauha ulos! Olen pahoillani pitkästä tekstistä.

P.S. Tämä teksti ei ollut sinulle OrgUnikum, mutta .. tiedättehän, ne tekstissä.

TheNut.
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Näyttää siltä, että olin hieman liian väsynyt, koskien viimeistä pitkää viestiäni! :)
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
46
Points
18
Kunnioitus, ei varsinaisesti minun ajatukseni, mutta kuitenkin.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
277
Points
63
jotkut ihmiset haluavat tehdä lääkkeitä ja jotkut haluavat tehdä rahaa, siinä on suurin ero. Voin hyväksyä molemmat lähestymistavat, kunhan laadusta ei tingitä. Valitettavasti molemmissa lähestymistavoissa se yleensä on, ja silloin olen ulkona, en ole toimittamassa nopeinta ja halvinta tapaa tuottaa jotain, jota voidaan myydä huumeena tavalliselle jälkeenjääneelle huumeidenkäyttäjälle.
Anteeksi.
Laatu on paljon paljon vaikeampaa kuin vain keittää jotain, mikä on bang of a kind.
Ensin vain yritetään saada käyttökelpoinen tulos.
Sitten yritetään saada se joka kerta.
Sitten aletaan pyrkiä parempiin tuottoihin.
Ja jo silloin, kun saat käyttökelpoisen tuloksen, panostat suuren osan siitä työstö-/puhdistustaitojesi hiomiseen. Ole tietoinen siitä, että tämä on aluksi vaikea tie, joten käytä aina vain osaa siitä mitä sinulla on tähän, koska useimmiten tavaraa vain katoaa jotenkin ilmaan ja paskamäärin liuottimia. Älä yritä palauttaa, se ei ole sen arvoista. Käytä vain osaa ja naura sille ja yritä uudelleen. Se on järkevämpää.
Onnea!
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Kyllä, olen huomannut, monta kertaa, että ostan paljon liuottimia, ja käytän niitä saadakseni mitään. Ja uudelleen ja uudelleen. Mutta tämä on niin mielenkiintoista, etten koskaan luovuta!
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Et ymmärtänyt, mitä sanoin, ja tiedän sen, koska en ymmärtänyt nyt sitä, mitä kirjoitin... :) Viittasin niihin, jotka ovat laiskoja ja haluavat saada lusikkasyötteen oikeista moolisuhteista ja kaikesta sellaisesta jne... ...eivätkä vaivaudu lukemaan mitään kirjoja tai tekstejä yhdisteen valmistuksesta. Se on minusta ärsyttävää.
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Nyt kun olen valmis kuumentamalla (amfetamiini), teen formyylihydrataation emäksen kanssa, joten laitanko silti H2O2 (30 %) ensin viimeisiin reaktiovaiheisiin? Mikä on H2O2:n rooli tässä?
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
No, etsin tietoa itse. H2O2:n rooli on melko tärkeä, kun otetaan huomioon saannot... H2O2 on hapetin, mutta sen molekyylimuodon suhteen olen aina ajatellut, että se voi toimia helposti myös pelkistimenä. Aika mielenkiintoinen yhdiste!
 
View previous replies…

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Mutta olen myös itse edelleen skeptinen, koska sain tämän H2O2:n käyttöä koskevan tiedon tekoälyrobotti-kemia-assistentilta, ja se on huonoin paikka saada mitään kemiaa koskevaa tietoa. Olen myös huomannut, että kukaan ei käytä H2O2:ta missään tällaisissa synteeseissä. Joten kun olen nyt samassa paikassa tässä synteesissä, niin taidan käyttää pelkkää puhdasta vettä, jos joku jolla on tietoa voisi valaista minua tässä. Pitäisikö minun siis tässä vaiheessa tehdä 30% H2O2 vai käyttää pelkkää puhdasta vettä?
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
46
Points
18
Voinko vain kaksinkertaistaa h2o2:n määrän, jos peroksidini on hieman yli 15 +%, sen on hankala löytää vahvempaa minun paikastani, tai maby jotain muuta yhdistettä korvata?
 
View previous replies…

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Kerran tein 12 %:n H2O2:sta noin 25 % H2O2:ta (väärät laskelmat), ja se toimi silti peretikkahappoon!
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
edy's: Voit laskea, kuinka paljon sinun on haihdutettava tuosta 15 % H2O2:sta saadaksesi 35 %, ja sitten voit tehdä hyvää perahappoa. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun sain 40 g MPB:stä ---> 35,60 g asetoksifenyylipropeenia. Joten, wau. Ja tein 30% H2O2:sta 12% H2O2:sta laskeakseni, kuinka paljon vettä minun on poistettava huolellisella haihduttamisella, ja perahappo toimi näin hyvin! Mutta tarkemmin sanottuna laitan perahapon sivuun 3-4 päivää H2SO4-katalysaattorin kanssa, jotta se toimisi.
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Tein vahvemmat vetyperoksidini 12 % H2O2:sta. Haihdutin siitä vain varovasti vettä.
Pyysin laskelmia tekoäly-robottiavustajalta kemian alalla. Se on hyvä laskelmissa, mutta älä odota saavasi oikeita vastauksia
halogenoinneista tai vastaavista ...
 
Last edited:

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
67
Points
18
Olen vielä havent kokeillut reaktiota, mutta hyvällä hydrolyysillä KOH: lla ja sitten HCL: llä sen pitäisi antaa suuri saanto, ja pelkään, että työskentely h2o2: n kanssa ei muodosta räjähtäviä peroksideja ja hävittämisen jälkeen ei räjähdä.
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
182
Reaction score
84
Points
28
Jos se tehdään hyvin huolellisesti, ja oikein (ei kiehuvaksi, kuten jotkut tekevät), ja ilman tislausta (olen myös huolissani noista peroksideista / räjähdyksistä), olen tehnyt 35% H2O2, (se valkaisee sormet pienillä valuneilla pisaroilla), tehdä todella toimivaa peretikkahappoa omalla valmistamallani H2SO4-katalysaattorilla (noin 75%). Säilytän liuosta 3-4 päivää kaapissani, ja se on käyttövalmis.
 
Top