Efedrine extractie uit pillen methoden

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Het zou vrij eenvoudig moeten zijn om ibuprofen van pseudo-efedrine te scheiden, omdat ibuprofen een carbonzuur is en pseudo-efedrine een amine. Pseudoephedrine zal oplosbaar zijn in zuur water, terwijl ibuprofen dat niet is. Als de pka van ibuprofen tussen de 4-5 ligt, dan heb je een vrij zure oplossing nodig om het grootste deel om te zetten naar de vrije zure vorm; een pH van 3 zou voldoende moeten zijn. Deze lage pH kan gemakkelijk worden bereikt met zoutzuur (moutaanzuur). Polyethyleenglycol is een in water oplosbaar polymeer, je kunt pseudo uit water halen met behulp van ether of petroleumether.
 
Last edited by a moderator:

xile

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2023
Messages
102
Reaction score
52
Points
28
Is het hetzelfde voor Paracetamol of ASS?
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
Mijn favoriete Actifet wordt niet geproduceerd en ik kocht andere pillen met verlengde afgifte, toen ik ze vulde met alcohol, werd het zo'n troep,

Zetmeel... Ik dacht en kookte dit papje in 5% zwavelzuur, denkend dat het mogelijk was om zetmeel om te zetten in glucose en oh goden het papje veranderde in een vloeistof( foto 2)

Toen ik alles filterde en natriumhydroxide toevoegde, viel er een vreemde plastic substantie uit, die ik heb opgevangen (foto 3). Het smaakt bitter naar Еphedrine. Wat zou het kunnen zijn? Weekmakers?
 

Attachments

  • RvIX6gz5Pu.jpg
    RvIX6gz5Pu.jpg
    57.7 KB · Views: 341
  • IdqCPx9cmL.jpg
    IdqCPx9cmL.jpg
    159 KB · Views: 339
  • Fxuza17cBI.jpg
    Fxuza17cBI.jpg
    195 KB · Views: 339

Nacho

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 24, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Je hebt slib. Geen soep voor jou! (Soep=psuedo)
Op de meeste pillen kun je geen alcohol gebruiken. 1 ml alcohol activeert iets dat psuedo omzet in natriumchloride en een eindeloze hoeveelheid gak creëert.
Water activeert deze gak ook, dus vergeet het gebruik van water als oplosmiddel of het vrijmaken van psuedo. Ik heb maar één methode gevonden en ik aarzel om die te publiceren omdat de fabrikanten van gak en de formuleerders van pillen deze forums ook lezen en hun formule zullen veranderen om elk succes van clandestiene chemici tegen te gaan.
Het geheim is echter een wasbeurt met niet-gechloreerde remonderdelenreiniger. Verkrijgbaar bij Walmart of elke andere auto-onderdelenwinkel in elk land.
Spuit op de pillenmassa en laat het 15-20 minuten inwerken, of langer als je wilt. Filter de pillenmassa en gooi de vloeistof weg. Herhaal deze stap totdat er geen gakk of olie meer uit de wasvloeistof komt.
Nu kun je de pillenmassa oplossen in xyleen, ether of hexaan als je dat kunt krijgen. QD elektronica reiniger is meestal hexaan maar ik heb het nooit gebruikt om te gassen. Filter en verdamp het oplosmiddel of voeg natriumhydroxideoplossing toe als je freebase nodig hebt voor berkenreductie. De opbrengst is consistent 90%+ van zeer schone psuedo.

De remonderdelenreiniger lost alle gakk en additieven op. Eigenlijk lost het alles op behalve psuedo. Probeer het eerst op een paar tabletten, want ik heb het nog niet op alle merken en formuleringen geprobeerd, maar ik ben nog niet teleurgesteld. Ik heb een bepaalde merkpil die ik krijg en ik kan twee keer wassen met remonderdelenreiniger en pillenmassa gebruiken zoals het is in een waterstofzuurreductie omdat het alleen pure psuedo achterlaat. Geen kokende oplosmiddelen!!!

Probeer het en veel succes vrienden.
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
Ja, je hebt gelijk, dit is gakк + zetmeel, ik verwerkte de tabletten met watervrije methanol en het zetmeel bleef achter op het filter, maar samen met de pseudo ging het door gakk, ik zal proberen het te behandelen met hexaan.
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
Dit, lijkt op pseudo-efedrine vrije base kristalliseert bij kamertemperatuur
 

Attachments

  • fd2AtkgxiX.jpg
    fd2AtkgxiX.jpg
    711.9 KB · Views: 328
  • OIlAwTi4r9.jpg
    OIlAwTi4r9.jpg
    793.4 KB · Views: 330

The chef

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 5, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1

Hallo, ik zal het kort houden en sorry dat ik het niet begrijp, maar in methode 2, stap nummer 10, wat wordt er aan de kook gebracht? xyleen of het mengsel van isopropylalcohol en nafta?
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Hallo, @De chef. Je moet 50 ml xyleen toevoegen aan het extractmengsel van alcohol en nafta na stap 8 en stap 10 uitvoeren. Begrijp je het nu?
 

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2022
Messages
50
Reaction score
8
Points
8
@G.Patton pure pseudoephedrine hydrochloride hoe kan ik dit middel extraheren

IBUCOLD-C 200 mg/30 mg/300 mg Filmomhulde tabletten
Voor oraal gebruik.
- Werkzame stof: Elke filmomhulde tablet bevat 200 mg ibuprofen, 30 mg pseudoefedrinehydrochloride en 300 mg ascorbinezuur (vitamine C).
- Hulpstoffen: Calciumwaterstoffosfaat (watervrij), croscarmellose-natrium, microkristallijne cellulose (PH101), colloïdaal siliciumdioxide, povidon K30, talk, gehydrogeneerde ricinusolie, microkristallijne cellulose (PH 112), Opadry AMB II 88A 230032 Oranje [Polyvinylalcohol, titaandioxide (E171), talk, zonnegeel FCF Aluminium Meer (E110), glycerylmonocaprilocapraat, natriumlaurylsulfaat].
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Heb je dit onderwerp gelezen?
 

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2022
Messages
50
Reaction score
8
Points
8
Ja, ik vroeg het opnieuw omdat er een verschil is in de naam van het geneesmiddel, dank u.
 

carbon_hydrogen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Kan ik dit gebruiken voor Ibuprofen + Pseudo-efedrine? en kan ik kerosine gebruiken in plaats van nafta?
 

luci007

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Apr 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo vrienden
Ik heb jullie hulp nodig!
Hoe kan ik pseudoefedrine verwijderen uit antihistaminetabletten?!
Bestaat hier een educatieve video over?
Hartelijk dank
 

broken_sharded

Don't buy from me
New Member
Joined
May 9, 2023
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Wat denk je ervan om gewoon de niet-gechloreerde remmenreiniger te gebruiken om al het ongewenste materiaal te verwijderen, zodat je alleen Pseudo HCL overhoudt. Een van deze berichten zegt dat het werkt, maar ik ben sceptisch. Als het werkt zou ik veel liever deze methode gebruiken.
 

Gofaster72

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 16, 2022
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Ik kan het mis hebben, maar ik geloof dat niet-gechloreerde remmenreiniger niets doet. Ik dacht altijd dat het de rode bus was die je wilde, omdat daar trichloorethyleen in zat. Ik denk niet dat dat tegenwoordig nog werkt, ongeacht wat je hier hebt gelezen. Maar ik kan het mis hebben: ????
 

None

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 18, 2022
Messages
31
Reaction score
6
Points
8
Hallo, dit is geweldig, maar in de tweede methode begreep ik het wassen met mek niet, deel 12, moet ik na het filteren de oplossing met mek combineren en verwarmen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Nee, gewoon pure MEK door de trechter met efedrinehydrochloridesediment om het te spoelen.
 

Gawer

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kan ik nahco3 gebruiken in plaats van na2co3?
 

Cheerbushe

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 1, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ik heb geen MEK om de pseudo HCL te spoelen. (Procedure 12) Wat moet ik gebruiken in plaats van MEK?
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Probeer butanon. Iupac-naam van MEK
 
Top