Synthese van MDMA uit piperonylmethylketon (PMK/MDP2P) met mierenzuur

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
geweldig bedankt!
Zou deze methode veilig opgeschaald kunnen worden? Bijvoorbeeld 10x of 20x?
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Hoeveel ether is er nodig?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Nog meer. Maar ik zou liever de verhoudingen aanpassen, afhankelijk van hoeveel PMK je doet. Voor een grote en kleine schaal kunnen de verhoudingen verschillen, bovendien zijn er nog een paar kenmerken, zoals het watergehalte van oplosmiddelen. Als je alle reagentia hebt, ben ik bereid om te helpen in PM, je kunt de resultaten hier publiceren, als je wilt
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
U kunt ook proberen om methylammoniumformiaat (droog) te vinden, maar ik weet niet zeker of het nu beschikbaar is.
 

Stretcher5335

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 20, 2022
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Goedendag, in de eerste plaats
mierenzuur + ammoniumcarbonaat ( ammoniumformiaat )
Kan dat gereageerd worden met methanol voor het gewenste methylammoniumformiaat?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hoeveel is de opbrengst van die synthese uiteindelijk?
Bedankt.
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
maar een watervrij mierenzuur zou werken?
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
geweldig bedankt. Ik wil graag 90-100g pmk doen. Ik heb de reagentia nog niet, ik wacht op andere reagentia voor amfetaminesulfaat en dan ga ik aan de slag met de reagentia die hiervoor nodig zijn. Ik laat het je weten en ik zal beide synths documenteren en hier voor iedereen posten.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
de eerste keer zal ik de synthgrootte doen zoals hierboven om een beter begrip/ervaring te krijgen, maar daarna zou ik 10x willen doen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Als we een opbrengst krijgen van zout 1g per 1g olie, dan is dit een goed resultaat, maar eerder minder.
Ja, het katalyseert het proces.
Schrijf me in PM als je klaar bent
 

daqwen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
Wat zijn de volumematen van elk?
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
please bro... kindly post here the results and the proccedure... I want to try this method as well, but since there are not much clear info would be freat if you can help us.
 

ADATA

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 6, 2022
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
Kan 28281-49-4 gebruikt worden als PMK?
 

daqwen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
Reactieschema:
Wat betekent NMF?
 

callmecharlie

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 9, 2022
Messages
10
Reaction score
4
Points
3

N-Methylformamide
CAS: 123-39-7
 

PepitoPistol

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2022
Messages
10
Reaction score
4
Points
3
Heb jij dit geprobeerd?
Kun je wat resultaten delen? Ik ben aan het beslissen welke kant ik op wil, maar er is te weinig informatie...
Bedankt!
 

daqwen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
Kan iemand mij instrucion 5 en 6 uitleggen? Kan Somenone het met meer details uitleggen?
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
5. Nadat het volume van het organische oplosmiddel was afgenomen, werd het resterende residu behandeld met waterstofchloridegas om een gelatineachtig bruin neerslag van onzuiver MDMAhydrochloride te verkrijgen.

Organische oplosmiddelen kunnen meestal worden verdampt door lage verhitting. Dit betekent dat je het volume van de overgebleven oplossing vermindert door zachtjes te verwarmen. Als je ongeveer de helft van het oorspronkelijke volume overhoudt, zet je een HCl-gasgenerator op. Dit doe je door geconcentreerd zwavelzuur op keukenzout te druppelen en de dampen die daarbij vrijkomen (droog HCl-gas) via een buis in de oplossing te laten borrelen. Je kunt een gedetailleerde beschrijving van het maken van een HCl-gasgenerator vinden onder "laboratoriumtechnieken" op dit forum.
Zodra het HCl-gas in de oplossing borrelt, wordt er een bruine gel gevormd: dit is het product. Zodra er geen prut meer wordt gevormd wanneer je gas in de oplossing bubbelt, is de reactie klaar en kun je de bruine prut eruit filteren.

6. Het ruwe zout, opgelost in kokende methanol, werd toegevoegd aan afgekoelde aceton om een kristallijn product te vormen.

Het "ruwe zout" is de bruine smurrie. Giet het al roerend in wat kokende methanol. Als alles is opgelost, laat je het even afkoelen en giet je het mengsel in ijskoude aceton. Nu krijg je de mooie MDMA-kristallen.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Voordat je alles in ijskoud aceton giet, moet je er ook voor zorgen dat het ruim onder de 50 graden C is. Aceton kookt bij 56 graden en als je er een kokendhete oplossing in gooit ...
NW6SuXIVH3
 

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2022
Messages
65
Reaction score
9
Points
8
Kunt u me alstublieft meer uitleggen over de gekoelde aceton? Zou het niet genoeg zijn om het goedje in een verzadigd oplosmiddel te doen en te wachten tot het kristalliseert?
tnx!
 
Top