Synthese van MDMA via NaBH4 uit MDP2P

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Help alstublieft om meer informatie in deze sectie uit te leggen.
Het mengsel wordt 2 dagen geroerd. Voor mensen met haast kan de roertijd worden teruggebracht tot 4 uur, maar dan gaat er 10-20% verloren.

Nadat we al het natriumborohydride (NaBH4) hebben toegevoegd, kunnen we de roertijd terugbrengen tot 4 uur, kan ik dan de volgende stap doen? of moet het 48 uur duren?

Hartelijk dank voor het antwoord.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo. Er staat duidelijk geschreven dat dit inderdaad kan. Je zult ongeveer 10-20% opbrengst verliezen.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
ik heb het opgeschaald naar 10gr mdp2p.. haha als je weet hoe ik als 6 weken oude suburban sjamaan heb gewerkt aan iets wat ik volgens deze stappen heb gemaakt maar alleen als 1234... ik heb geen roerder, vacuümpomp jadaa gebruikt. in de 6 weken mijn 2 grootste rbf vernield en toen nodig sep. trechter BAM... geen trechter meer voor mij....
heb niet gewacht zoals vermeld alleen geroerd en wat swung erin gedaan eindigde met zoals ik zou beschrijven soort mdma... het is een begin maar ik wil kristallen zien... maar... de meeste praatjes hier zijn theoretisch... ik ben anders... als ik moest weten of mdma, vulde een capsule als 13-14 h geleden... onder de 200mg... kijk het mist 2 aspecten die ik herinner me MDMA die ik beschrijf de geeuw gevolgd door de tunnel stromen over in een x hoeveelheid uur roze zonnebril vibe en gewoon liefde...
dat was 10 jaar geleden... nu geen geeuwen geen echte tunnel... voor de rest denk ik hogere dosis en ik zou 100% zijn maar in ieder geval fucking zoet...
 

Attachments

  • 5uRlKt6xSH.jpg
    5uRlKt6xSH.jpg
    94.6 KB · Views: 290
  • BMwIie3ZYH.jpg
    BMwIie3ZYH.jpg
    95.3 KB · Views: 296

JESSIE

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 12, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
kun je methalymine 40% direct in methanol gebruiken in plaats van het gas op te lossen ( moet je andere verhouding hanteren)
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18


Misschien zie ik iets over het hoofd, maar zou bij'MDP2P reductie tot MDMA' het toevoegen van HCl de pH-waarde niet verlagen? Als de pH-waarde laag wordt, moet dit dan worden tegengegaan door meer NaOH toe te voegen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo, welke HCl-additiestap bedoel je? Er is een correcte handleiding.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Je hoeft niets te veranderen. pH wordt verlaagd in de waterlaag, die wordt geëxtraheerd en vervolgens weggegooid
 

Wendy

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Waarom moeten we vrije base gedeeltelijk neutraliseren na imine reductie?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Bedoel je de zure toevoeging? Hiermee kunnen we het teveel aan natriumborohydride kwijtraken na de reactie.
 

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Kunnen we 300 g Methylamine HCL (10%) oplossen in 3000 g Methanol en dan NaOH toevoegen om Methylamine HCL om te zetten in Methylamine Freebase? Zo ja, hoeveel NaOH moeten we gram gebruiken?

Hartelijk dank voor het antwoord.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Je kunt 300 g methylamine vrije base oplossen op een manier die jou het beste uitkomt. 300 g methylamine*HCl bevat ongeveer de helft zoutzuur. Als je dus manipuleert met methylamine HCl in MeOH-oplossing, krijg je minstens de helft van de benodigde hoeveelheid methylaminevrije base.

P.S. Lees en leer Mollen, grammen, liters en chemische berekeningen in het gedeelte Laboratorium FAQ en reken het zelf uit.
 

Stretcher5335

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 20, 2022
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Kan dit worden gebruikt als uitgangsmateriaal

M0dI93vRXu

 

Stretcher5335

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 20, 2022
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
CAS: 1205-17-0
3-(1,3-Benzodioxol-5-yl)-2-Methylpropanal
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Welk type roerder is geschikt voor deze reactie?
Ik kocht een goedkope van Aliexpress, verkocht door Vevor. En ik heb een tweede gekocht die krachtiger is, met 200 watt. Nu ben ik bang dat roerders gevaarlijk zijn voor deze reactie. Ik zal borohydride 5 toevoegen in 5 minuten en er zal waterstof geproduceerd worden dat een explosief gas is.
Ik heb geleerd dat er 2 soorten roerders zijn, geborsteld en borstelloos, misschien dat sommige daarom 200 euro kosten en andere 800. Moet ik een roerder van 800 euro kopen? Moet ik een roerder van 800 euro kopen?
 

AKWA

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 19, 2022
Messages
17
Reaction score
9
Points
3
Waarom denk je dat roerstaafjes gevaarlijk zijn voor deze reactie?
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Ik heb 2 goedkope roerstaafjes van aliexpress gekocht. Ik dacht dat ze goed waren om mee te beginnen. Maar het verschil tussen een roerder van 200 euro en een van 800 euro is niet alleen de duurzaamheid, zoals ik dacht. Misschien zijn de goedkope roerstaafjes die ik van aliexpress heb gekocht niet geschikt voor deze reactie en moet ik een roerstaafje van 800 euro van een goed merk kopen. Ik weet niet zeker of de goedkope vonken maakt en of vonken een probleem zijn of niet in deze reactie, als de H2-productie genoeg is om een explosie te veroorzaken. Of een ander probleem waar ik nog niet aan denk.
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Dit?
Methylamine (40% in Methanol, ca. 9,8mol/L)
9,8 mol x 31g = 304g, dus precies 1L oplossing per 1L MDP2P
 

Studenttt

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
42
Reaction score
20
Points
8
Oké, hartelijk dank,
Dus ik kan gewoon 1 liter methylamine 40% in methanol op 1 liter mdp2p is niet nodig om extra 2 liter methanol op te zetten?
 
Top