Synthese van MDMA via NaBH4 uit MDP2P

Studenttt

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
42
Reaction score
20
Points
8
Oké, hartelijk dank,
Dus ik kan gewoon 1 liter methylamine 40% in methanol op 1 liter mdp2p is niet nodig om extra 2 liter methanol op te zetten?
 

Studenttt

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
42
Reaction score
20
Points
8
Is deze synthese mogelijk witte methylamine 40% in water?
 

mr.j499

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 13, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Is het nodig om metlylaminegas te gebruiken? Kan het worden vervangen door methanolsoution?
 

bmkadbbsupplier

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 23, 2022
Messages
54
Reaction score
20
Points
8
Deals
1
Methylamineoplossing kan worden gebruikt.methylamineoplossing kan worden gebruikt in plaats van methanoloplossing
 

mr.j499

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 13, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
als de wateroplossing van methylamine hetzelfde is?
 

artificialmango

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 9, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
@G.Patton Hey Ik heb deze reactie uitgevoerd precies zoals beschreven in deze procedure en alles verliep zoals het moest tot het punt waarop het werk na de reactie begon, en dat is waar ik graag wat meer duidelijkheid zou willen als dat mogelijk is.

Na 36 uur roeren bij kamertemperatuur na toevoeging van 100 g borohydride werd 8 liter H20 met 8 ml 37% HCL-zuur toegevoegd aan het reactiemengsel om eventueel achtergebleven borohydride al roerend te blussen.
Na 10 minuten roeren en 20 minuten bezinken (pH was 10) vormde zich een donkerbruine vrije base als bodemlaag die werd gescheiden van de waterige laag bovenop. De waterige laag die achterbleef in de kolf werd tweemaal geëxtraheerd met 200 ml DCM, waarna de gecombineerde organische extracten werden samengevoegd.
De waterige laag werd vervolgens verder gebaseeerd tot pH14 met 30% NaOH-oplossing en liet bezinken. Een dunne laag van wat leek op freebase olie begon zich te vormen bovenop de waterlaag, helaas na een poging om de resterende freebase te extraheren met nog eens 200 ml DCM, vormde dit een emulsie die niet kon worden opgebroken en werd gedwongen om weg te gooien.

Er bleef ongeveer 700 ml freebase + DCM over (donker bruinrode pH is zeker basisch). Vanaf dit punt werd de DCM afgetapt en de methanol. (Ik denk dat hier de fout is gemaakt, ik had eerst boven mgso4 moeten drogen voordat ik de oplosmiddelen verdampte).

Het concentraat werd verzameld en 100 g werd gescheiden van de hoofdbatch van de base en opgelost in ruwweg 4x het volume in gekoelde IPA (pH was 9) en vervolgens vergast met hcl totdat de oplossing pH7 was, maar er zich geen kristallen in de oplossing vormden. De vergaste IPA/freebase werd in de vriezer gezet samen met de hoofdbatch base die niet vergast is.

Waar ben ik de fout ingegaan en wat kan ik doen om mijn werkwijze te verbeteren en mogelijk mijn freebase olie een beetje lichter van kleur te maken (suggesties voor wasbeurten op bepaalde punten in de werkwijze, zo ja, wat voor soort en in welke volgorde moeten deze worden uitgevoerd). Enig idee waarom er zich geen kristallen vormden bij het vergassen met HCl-gas in de kleine hoeveelheid van 100 gram freebase waarmee ik dit heb uitgeprobeerd? Alle hulp wordt op prijs gesteld.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo, Heb je geprobeerd NaCl toe te voegen of een ultrasoon te gebruiken?

Bedoelt u drogen voor de synthese? Ik begrijp deze verklaring niet goed, sorry.

Heb je MDMDA*HCl-kristallen gekregen na het invriezen? Je kunt met een glazen staaf over de wanden van het vat wrijven om kristallisatiecentra te maken.
 

Newbee

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 24, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Vragen:
Ik heb 33% methylamine in methanoloplossing (als ik het goed begrijp is dat 330 g per liter).
Kan ik dit gebruiken? In de ontvangstbevestiging stond ook dat 330 g methylamine was opgelost in 3 liter en niet in 1 liter (zoals 33% in 1 liter).
Kan ik gewoon 2 liter methanol bij mijn 1 liter 33% oplossing gieten en dit mengen? Is dit hetzelfde als 330 gram oplossen in 3 liter?
Alvast bedankt en sorry als mijn vraag stom klinkt voor meer ervaren chemici.
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
In de procedure staat dat je 200 ml DCM moet oplossen in ongeveer 12 liter om de mdma freebase te extraheren.
De oplosbaarheid van DCM in water is 25,6 g/L, wat betekent dat als ik 200 ml DCM in 12 liter water doe, er geen DCM naar de bodem van het vat gaat, toch?
Ik begrijp het niet, de 200 ml DCM zal niet verloren gaan in het water?
 

Woodshack

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 7, 2023
Messages
10
Reaction score
11
Points
3
DCM is een apolair oplosmiddel, ga bij wijze van experiment olie en water mengen in je garage.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Zal deze synth werken voor bmk het zou moeten heeft iemand geprobeerd meth te maken met deze synth
 

Calve

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 5, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
G.Patton Hallo, ik heb een paar vragen.
In het recept wordt gezinspeeld op het gebruik van watervrije omstandigheden op deze manier bij de productie van methamfetamine uit p2p.

"Het water dat ontstaat tijdens de vorming van de imine (Schiff Base) wordt uit de reactie verwijderd voordat de imine wordt gereduceerd met droogzout, of moleculaire zeven, of door tolueen te gebruiken als oplosmiddel, zodat het water en de tolueen een azeotroop vormen."

Als men tolueen zou toevoegen na de vorming van de Schiff Base om een azeotropisch water-tolueenmengsel te creëren dat kan worden afgekookt bij 84g. met behulp van een dean-stark val, zou de reactie daardoor dan niet worden verstoord? Ik denk dat de niet-gereageerde methylamine en methanol ook zouden afkoken. Hoe zou dit op de juiste manier gedaan moeten worden?
Of zou het betekenen dat je de methanol vervangt door tolueen, maar zou tolueen de methylamine (die erg van water houdt) oplossen?

Zal de vorming van de Schiff Base zelf, voor de nabh4 reductie, niet verstoord worden door de aanwezigheid van water?

Ik hoop dat je hier wat duidelijkheid over hebt.
Bedankt!!!
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Methylamine is een gas. Dit maakt het idee om het water te verwijderen door azeotropische destillatie praktisch onmogelijk.

Het beste droogmiddel voor een NaBH4-reductie is natriummethoxide.
 

Woodshack

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 7, 2023
Messages
10
Reaction score
11
Points
3
Waardoor wordt MDMA zwart? Er is geen hcl-gasgenerator gebruikt, maar de freebase-olie is gepilleerd tot ph7, maar tijdens het proces is de ph een beetje lager geworden dan verwacht, waarna de ph weer is verhoogd tot 7 met behulp van reserve freebase.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Sterk alkalische omstandigheden in de reactie leiden tot een paars/zwart product, herkristallisatie uit IPA/Aceton lost dit op en geeft een schoon product dat kan worden opgelost in water en weer kan groeien tot grote kristallen door langzame verdamping.
De verkleuring zijn resten van de reactie, waarschijnlijk sporen van bor of borideverbindingen, dingen die daar gewoon niet in thuishoren. Je kunt niet verwachten dat je een bruikbaar product rechtstreeks uit de reactie krijgt, dat is een wens en niets anders. Er zijn altijd wat basisbewerkingen en zuiveringsstappen nodig als je een fatsoenlijke kwaliteit wilt leveren.
 

Woodshack

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 7, 2023
Messages
10
Reaction score
11
Points
3
Oké, bedankt, dus het waren de sterk alkalische omstandigheden, je advies was erg goed, dank je.
 

Studenttt

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
42
Reaction score
20
Points
8
Kan ik deze synthese in ethanol doen?
Kan ik methanol vervangen door ethanol?
 
Top