Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

Sasha89

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Wat gebruik je als externe verwarming om de temperatuur gedurende 30 minuten op 80°C te houden?
 

GDC

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
41
Reaction score
9
Points
8
Metalen voerbak voor hondenvoer met water.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Kan ik CuCl2 vervangen door CuSO4. Ik las het op reddit en ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik denk van wel, want Cu(II) heb ik gelijk in?
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
@G.Patton
Hoi. Kan ik 15% zwavelzuur gebruiken om ampelsulfaat te maken van freebase? In Tsjechië is zwavelzuur zeer beperkt verkrijgbaar.
 

GDC

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
41
Reaction score
9
Points
8
Je moet het concentreren. Door het urenlang te verhitten :) ken ik de problemen :D
Controleer het op dichtheid!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hallo, je kunt het proberen. Houd er rekening mee dat je amfetaminesulfaat oplost in water van deze oplossing.
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Je kunt een extractie uitvoeren en het extract drogen boven MgSO4 of een ander droogmiddel. Ik weet niet waar u vandaan komt en wat uw markt is, dus ik kan u geen antwoord geven over zuren. Koop het hier. Je kunt zwavelzuur uit accumulatorelektrolyt halen Productie van geconcentreerd zwavelzuur thuis
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
UK. Het enige dat me ervan weerhoudt om zelf zwavelzuur te maken, is het zuiveringsgedeelte, omdat het zwavelzuur dan op hoge temperatuur moet worden gekookt en geen enkele verkoper hier zuivere zuren lijkt te verkopen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Je moet het alleen in de open lucht doen, het is behoorlijk gevaarlijk. Gebruik hiervoor persoonlijke beschermingsmiddelen (PPE).
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Hoi @G.Patton. Welk gas komt er vrij bij deze reactie? Ik las op internet dat NaBH4 HCN-gas kan vrijmaken? Ik denk dat dat niet het geval is, maar is er een optie hoe ik dat helaas kan doen? Ik lees dat NaBH4 ook reageert met water waarbij H2-gas vrijkomt. Welk gas komt er vrij bij toevoeging van P2NP aan oplossing NaBH4 in IPA/water? Sorry dat ik te veel vragen heb, maar ik wil mezelf niet de das omdoen door een stomme fout te maken.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hallo, H2.
Het is niet mogelijk, maak je geen zorgen.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Is het voor de veiligheid beter om een elektrische verwarming te gebruiken dan propaan-butaan? Hoeveel waterstof wordt er gemaakt? Weinig of veel? Het probleem is dat ik alleen propaan-butaanverwarming heb, ik zal alleen ongeveer 20g P2NP doen. Is het op deze schaal gevaarlijk om een propaan-butaanverwarmer te gebruiken?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Ja, natuurlijk
Je kunt dit berekenen aan de hand van de reactievergelijking en de molaire constante van het gas (22,4 l/mol).
Ik raad sterk af om open vuur te gebruiken, omdat je dan waterstof krijgt en je lab kan ontploffen.
 

GDC

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
41
Reaction score
9
Points
8
Hey,
kan ik Tin(II)Chloride*2H2O gebruiken in plaats van CuCL2*2H2O of CuSO4?

De toevoeging van de katalysator eindigt toch met een volledig zwarte schaduw in het reactiemengsel?

Krijg ik andere acties met orthofosforzuur? Warme plaats of iets anders? Iemand tips?
 

GDC

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
41
Reaction score
9
Points
8
#Tin2Chloride -> Ik denk het niet, want het is geen overdrachtsmetaal ---maar ik vraag het gewoon xD
 

malignoalfa

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Jan 1, 2023
Messages
25
Reaction score
2
Points
3
Kan ik een digitale ph-meter gebruiken in deze synthese? Kunt u een voorbeeld geven dat zou werken?
 

malignoalfa

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Jan 1, 2023
Messages
25
Reaction score
2
Points
3
Een twijfel. Als ik bij het toevoegen van de NaOH-oplossing de PH 11 bereikt voordat de hele oplossing is toegevoegd, moet ik dan stoppen met toevoegen? En als je meer van de NaOH-oplossing toevoegt, waardoor het te basisch wordt, zou er dan een probleem zijn? Bedankt voor uw aandacht.
 

malignoalfa

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Jan 1, 2023
Messages
25
Reaction score
2
Points
3
Kan ik in deze synthese 95% ethanol gebruiken in plaats van IPA? Ik denk dat elke pure alcohol zou werken, maar het kan geen kwaad om het te vragen.
Wat zou de tweede en derde beste optie zijn ten opzichte van aceton? Ik kan moeilijk aan aceton komen.
 

malignoalfa

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Jan 1, 2023
Messages
25
Reaction score
2
Points
3
Als ik niet geïnteresseerd ben in a-olie, kan ik het verdampen van de IPA gedurende 30 minuten bij 80°C dan overslaan? Ik denk het wel, want ik ga direct naar het sulfaat.
 

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
182
Reaction score
21
Points
18
Schrijf de berekening op van 3gr p2np
 

Sashinski

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Apr 30, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Na vacuümverdamping ziet mijn basis er zo uit :/ wat doe ik verkeerd? Graag hulp jongens
 

Attachments

  • 3oT6PuvN7Z.jpg
    3oT6PuvN7Z.jpg
    3.1 MB · Views: 49

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
182
Reaction score
21
Points
18
zetten we de temperatuur aan bij het toevoegen van p2np en zetten we de temperatuur aan bij het toevoegen van koperchloride
 
Top