Syntese af 4-MMC (mephedron). Komplet videovejledning.

BHBlueberry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
20
Reaction score
11
Points
3
Fantastisk og fuldt ud professionel :)

Jeg har kun 1 lille forbedring til dette arbejde: Når du endelig vasker dit salt med acetone, ville jeg gøre det anderledes. Jeg ville lukke vasken, hælde acetone i og røre rundt i blandingen i mindst 5-10 minutter, så acetonen kan opløse urenhederne. Jeg ved, hvordan det går med amfetamin - blandingen har brug for tid, især når du overdoserer syren. Dit slutprodukt er stort set klart, men der er stadig nogle lyserøde rester synlige :) Flot arbejde, meget elegant :)
 

Jacka

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 27, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
BRILLIANT!!! Hvor kan man finde videoer om syntese af MDMA og methylon? :)
 

WundaBearz41

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2022
Messages
14
Reaction score
2
Points
3
Hvilke glasvarer skal dette projekt bruge? Findes der nogen lister? Tak for hjælpen!
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
2L [3 hals] kolbe, kondensator til tilbagesvaling, 250ml konstant tryk cylinder skilletragt, termometer adapter. (alle i samme størrelse eller dobbelttjek, at du køber kompatible samlinger) + 1000 ml bulb-separationstragt + få brede bægerglas + buechnertragt med vakuumkolbe (eller buechnertragt med slangeadapter og normal kolbe).
Retortstativer, varmeplade/mantel med magnetomrører, vakuumpumpe, glasstænger, ph-strips, filtermembraner.
 

WundaBearz41

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2022
Messages
14
Reaction score
2
Points
3
Tusind tak for hjælpen!
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
ingen bekymringer! alt glasset kan købes ret billigt, du kan lige så godt også se på de ekstra dele, der er nødvendige for en destillationsopsætning. Til en simpel destillationsopsætning skal du bare bruge en 90 graders albue, en anden 90 graders albue med en slangeadapter og en anden kolbe, og få også en fraktioneret collum, mens du er ved det.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Det hele koster under 300 dollars, undtagen varmepladen/mantlen.
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Hej;
Hvor mange 2-Bromo-4-Methylpropiophenone skal vi bruge for at overholde resten af denne syntese?
 

papaji

Don't buy from me
New Member
Joined
May 29, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Jeg har prøvet denne opskrift fra flydende 4 methylpropiophenon, og jeg lykkedes i begge trin lagseparation, men krystaller blev ikke dannet, hvad man skal gøre næste nogen er her for at hjælpe så hurtigt som muligt. Sidste trin
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63

Nåede du frem til den frie base i mephedronen, syrnede den, men der var ikke noget bundfald?
Jeg har brug for flere detaljer.
Brugte du acetone til forsuringen?
Jeg sender dig en PM.
 

Bazooka90

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2022
Messages
40
Reaction score
3
Points
8
Jeg har fundet en leverandør af 2-Bromo-4-Methylpropiophenone væske, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal starte fra dette punkt, og hvor meget væske skal jeg bruge til at lave 100 g 4mmc.jeg har brug for nogle råd.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
662
Points
93
2-Bromo-4-Methylpropiophenone, et stof i form af krystaller. Spørg sælgeren, hvorfor det er flydende? Måske foreslår han 4-methylprophyophenone
 
Last edited by a moderator:

Bazooka90

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2022
Messages
40
Reaction score
3
Points
8
H
Hvis jeg har 100 g 2-brom-4-methylprpiophenonpulver, skal jeg blande det med 300 ml benzen for at starte syntesen fra dette punkt? for at reagere, hvor meget tid og varme er. Nødvendigt?
 

jessepinkman1234

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 5, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej har du nogen guide til, hvordan man syntetiserer 4-methylpropiophenon, det ville være meget værdsat, hvis du kunne hjælpe. Kan jeg også bruge dimethylamin i stedet for methylamin, hvis ikke, kender du en metode, hvor jeg kan konvertere førstnævnte til sidstnævnte. tak for sådan en kortfattet og informativ video btw!
 

papaji

Don't buy from me
New Member
Joined
May 29, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Jeg har prøvet denne proces og lavet krystaller, men en acetone var krystaller bliver små og opløst med acetone og uden vaskede krystaller har munden brændende smag ... Er der nogen her, der kan foreslå noget, hvad jeg skal gøre næste gang?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Ikke kvalitativt oprenset eller for lidt tid til reaktionen. Der er brug for flere detaljer.
 

papaji

Don't buy from me
New Member
Joined
May 29, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Jeg har prøvet mephedron-syntese fra 4 methylpropiophenon i henhold til video, der er uploadet på webstedet og udført processen med nmp, men i krystalliseringsprocessen blev hcl tilsat, men krystaller blev ikke vist efter frysning af krystaller blev vist, men det største problem, som jeg står over for i øjeblikket, er acetonvask, når jeg var disse krystaller med iskold acetone, krystallerne opløses i acetone og efter tørring af krystaller igen dukkede op, men uden acetonvask har krystaller brændende smag og dårlig lugt af kemikalier ... Foreslå mig, hvad jeg skal gøre næste gang?
 
Top