Mefedronisynteesi (4-MMC) NMP-liuottimessa. Suuressa mittakaavassa.

phantomwriter

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Voidaanko asetoni korvata IPA:lla?
 

darkblink

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Mitä laitteita käytetään suuren mittakaavan tuotantoon? im tällä hetkellä käyttää 1000ml lasipulloja pienille määrille, kaikki metalli reagoi liuoksen kanssa, ajattelin käyttää keraamisia 6,5 litran hidas keitin potin, mekaaninen sekoitin ja pistoke lämpötilan säätö termostaatti controll temp.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Kyllä, mutta pieniä määriä. Muuten joudut haihduttamaan alkoholia.
Suuret lasiset reaktorit tai varustetut muovitynnyrit.
 

Toribius

Don't buy from me
Member
Joined
May 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Voisitko selittää tämän varustetun muovitynnyrijutun?
 

darkblink

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Voiko joku suositella NMP:n toimittajaa Yhdistyneeseen kuningaskuntaan?
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Happamuuden jälkeen minulla on vettä, miten minun on kiteytettävä tämä ?
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Hei. Minulla on 100 l nestemäistä 2bromo3-klooria... , toulen , ja korvata Dmso Sulfolane. Yritän aloittaa tehdä 3cmc.


Kun teen 3cmc:tä, kaikki vaiheet ovat samat? Foorumilla kirjoitetaan että kyllä mutta kysyn mieluummin. Tähän mennessä olen tehnyt 4mmc ilman syljeneritystä. Sekoitin 2h 40 asteessa 2b4met metyyliamiinin ja touleenin kanssa. Lopuksi kaadoin vettä hapolla, erottelin kerrokset ja kuivasin noin viikon ja pesin asetonilla ja ihad 50% hyötysuhde 4mmc jauhe. Nyt haluaisin kokeilla reseptiänne.

Vielä yksi kysymys. Kerran eräs myyjä myi minulle dikloorimetaania toulen sijaan. Mefedronikerros ei kuitenkaan tule tämän päälle. Onko dikloorimetaanista mitään hyötyä? Anteeksi englannin kielen huono taso
 
Last edited:

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
metyleenikloridi on parempi mielestäni 4mmc tosi 2h 40 ° mutta 40 ° taulen se on liian pieni lämpötila on oltava korkeampi kuin 50% eli 100g bk4 50g 4mmc + paljon epäpuhtauksia koska et puhdista öljyä ollenkaan näen kiteytyksen jälkeen sinulla on jossain 40g ehkä vähemmän hyötysuhde sain 70% ja 80% saannon metyleenikloridilla
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
kunnioitukseni! voisitko jakaa ainutlaatuisen kokemuksesi 70 prosentin saannon saamisesta 4mmc: n synteesissä DCM: ssä? Tämä on ainakin minulle erittäin mielenkiintoinen tulos. Olen hyvin kiitollinen teille valaistuksesta.
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
olet oikeassa. Kiteytyksen jälkeen minulle jäi 40 %. Ja kun yritin kerran suolata liuosta natriumhydroksidilla, jäljelle jäi 23 % hyötysuhde.
Mitä kloorimetaaniin tulee, 40 ° C:ssa kaksi kerrosta erosi toisistaan sekoittaen kahden tunnin ajan. Kuitenkin 10 minuutin kuluttua väri oli sama eikä kahta kerrosta ollut. Voinko käyttää kloorimetaania myös 3cmc:ssä?
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
4cmc:n osalta prosessin pitäisi olla sama 3cmc:n osalta en tehnyt 60 %:n kiteytyksen jälkeen, tämä on minimi
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
3 cmc:n kanssa jokainen vaihe on sama, mutta happamoitumisen jälkeen HCl:llä 35-37% tuote on nestemäisessä muodossa.Sinun on haihdutettava vesi, mutta tuote on todella likainen musta.2 bromi 4 kloorin tai metyylien kanssa Sinulla ei ole ongelmia kuten tämän 2 bromi 3 kloorin nesteen kanssa.
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Ehkä laitat vähemmän metyyliamiinia.
1 kg:n ketonista nie paljon annat metyyliamiinia?
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
2b4m:ssä annan 3,5 litraa metyyliamiinia.
P.S. Huomaan, että kielemme pääsi läpi kääntäjässä. :)
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Voitko kertoa, miten teet jauhe laitat kylmää asetonia HCl ja anna pakastimeen ?
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
En antanut pakastimelle. Odotin ja aine kuivuu, mikä vei aikaa. Sitten huuhtelin asetonilla ja siellä oli jauhetta. Tein oman reseptini mukaan. Nyt haluan kokeilla 3cmc jääkaapilla nopeuttaakseni prosessia.
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
3 cmc:n avulla sinulla on enemmän hauskaa
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ystävä. 3cmc muistutti jotenkin a-pvp:tä eristys- ja kiteytysmenetelmän osalta. Koska vetykloridi liuotetaan veteen, ne eivät kiteydy heti liuottimesta, vaan laskeutuvat pohjalle öljymäisenä nesteenä. a-pvp on punaista, ja 3cmc on radikaalisti mustaa. Siksi on tarpeen dekantoida varovasti liuottimen ylempi kerros ja huuhdella sitten tuo viskoosi neste reilulla määrällä asetonia, ja lähes välittömästi aineet saostuvat. jäljelle jää vain suodattaminen ja uudelleen kiteyttäminen.
 
Top