- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 30
Ik heb deze reactie nog niet geprobeerd. Ik heb de video bekeken die hier is gepubliceerd over de aminatie van joodketon. Daar zag ik dat freebase zwart is en dat het poeder van kleur veranderde bij het voorbereiden op kristallisatie. Misschien was het zwart omdat jodium de groep verliet in tegenstelling tot broom.
Vragen ter bevestiging:
1. Zijn bovenstaande resultaten van ethylacetaat als oplosmiddel?
2. Heb je deze reactie gedaan met EA en bromoketon, ziet de vrije base er dan anders uit?
3. Ik zag in de video dat kristallen van EA er glasachtig uitzien, terwijl NMP veel witter is. Ik las je post over stereochemie van 4-MMC, hoe S- en R-enantiomeren verschillend uitziende kristallen vormen. Zijn deze kristallen beide even racemisch?
4. Heb je enig verschil opgemerkt in het subjectieve effect tussen EA en bijvoorbeeld NMP in het eindproduct?
Bedankt voor het plaatsen van deze resultaten.
Vragen ter bevestiging:
1. Zijn bovenstaande resultaten van ethylacetaat als oplosmiddel?
2. Heb je deze reactie gedaan met EA en bromoketon, ziet de vrije base er dan anders uit?
3. Ik zag in de video dat kristallen van EA er glasachtig uitzien, terwijl NMP veel witter is. Ik las je post over stereochemie van 4-MMC, hoe S- en R-enantiomeren verschillend uitziende kristallen vormen. Zijn deze kristallen beide even racemisch?
4. Heb je enig verschil opgemerkt in het subjectieve effect tussen EA en bijvoorbeeld NMP in het eindproduct?
Bedankt voor het plaatsen van deze resultaten.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 23